SÅ ER VI OPPE PÅ DET ANTAL VI KAN BLIVE TIL LYNGBY MØDE
#1
Jeg må desværre lukke for yderligere, så vi ikke skal sidde ovenpå hinanden

Jeg ser frem til at se de tilmeldte som alle har fået bekræftelse og adresse i PB

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#2
hannover_dk Skrev:Jeg må desværre lukke for yderligere, så vi ikke skal sidde ovenpå hinanden

Jeg ser frem til at se de tilmeldte som alle har fået bekræftelse og adresse i PB

vh

Fint at der er godt med interesse......
Svar
#3
Helt sikkert noget jeg godt vil deltage i på et tidspunkt
syntes bare lige jeg vil have mere end et ur inden jeg deltager

men super godt med stort fremmøde Icon_cool
Svar
#4
Hej

Det ser ud til at det er nemmere at samle folk i københavnsområdet, end i Jylland.

MVH Peter
Svar
#5
peter Skrev:Hej

Det ser ud til at det er nemmere at samle folk i københavnsområdet, end i Jylland.

MVH Peter
Jep det var givet nemmere at samle 10 - 12 mand på dage til GTG i Horsens hvis der var 1,5 mio mennesker i byen - visse fordele skal vi da ha ved at leve i en by trafikproblemer og forurening Icon_cool
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
hannover_dk Skrev:
peter Skrev:Hej

Det ser ud til at det er nemmere at samle folk i københavnsområdet, end i Jylland.

MVH Peter
Jep det var givet nemmere at samle 10 - 12 mand på dage til GTG i Horsens hvis der var 1,5 mennesker i byen - visse fordele skal vi da ha ved at leve i en by trafikproblemer og forurening Icon_cool
Så kunne alle halvanden møde op Icon_e_wink Lidt makabart...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#7
GTwatch Skrev:
hannover_dk Skrev:
peter Skrev:Hej

Det ser ud til at det er nemmere at samle folk i københavnsområdet, end i Jylland.

MVH Peter
Jep det var givet nemmere at samle 10 - 12 mand på dage til GTG i Horsens hvis der var 1,5 mennesker i byen - visse fordele skal vi da ha ved at leve i en by trafikproblemer og forurening Icon_cool
Så kunne alle halvanden møde op Icon_e_wink Lidt makabart...
Jeg har da skrevet MIO ikke?? (ja ja - ændret Icon_redface )
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)