Husk. Det er Sælger du køber !
#1
Jeg kiggede lidt rundt på Ebay.de for at se priserne på Planet Ocean og fandt denne:
[url]"http://cgi.ebay.de/NEW-OMEGA-SEAMASTER-PLANET-OCEAN-XL-MENS-WATCH-2208-50_W0QQitemZ170230993257QQihZ007QQcategoryZ22239QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem">http://cgi.ebay.de/NEW-OMEGA-SEAMASTER- ... dZViewItem[/url]
Jeg er sikker på at billederne viser et ægte Planet Ocean, men der er et par andre advarselslamper:
Sælger har kun 14 positive tilbagemeldinger, den sidste og eneste man kan se er fra 13-10-04.
Sælger har 5 ens auktioner kørende, alle for et spritnyt Omega Planet Ocean samme model.
Startpris er EUR 300 uden minimumspris.
Fundet på Tysk Ebay med en Engelsk beskrivelse af uret, hvor der blandt andet kan læses:
"NO SALES TAX (Outside California) "
Øh, hvorfor er det lige californiere der skal betale sales tax, hvis de køber i Italien?
Der er dog heller ikke kommet mange bud, her knap 5 timer før auktionerne slutter.
Tør du købe et ur af denne sælger????
Svar
#2
Jeg ville ikke turde, medmindre jeg kunne få noget for €1...

Alle de ting du siger er noget der ville få mig til at lade være med at købe...
Svar
#3
nej det turde jeg ikke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
Hold dig laaaangt væk! 5 ens auktioner af den størrelsesorden lugter langt væk af et hurtige penge "scam", hvor køber aldrig ser skyggen af den varer der er blevet købt.
Svar
#5
Jeg kunne aldrig drømme om at byde på noget der lugter så grimt. EBAY har åbenbart også mærket dunsten og alle auktionerne blev fjernet inden udløb. Rart at se at der også er nogen ansatte eller brugere på EBAY, der kan se et åbentlyst scam.
Tråden var egentlig kun startet for at vise at der er mange der ude, der måske ikke er lige pålidelige. Som chefen sagde i tv-serien Hill Street Blues: "Be careful out there"
Svar
#6
Hej

Det er ikke hvad billederne viser der er spændende, men derimod hvad man modtager. Icon_e_wink

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)