Sandoz Submariner
Hvad siger i til dette ur?

[url]"http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290235821120&ssPageName=ADME:B:BODO:UK:1">http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... :BODO:UK:1[/url]
Svar
Syntes det minder alt for meget om Rolex...
Hellere smile bag små vinduer, end græde bag ved store...
Svar
Lidt for meget "bling-bling" for min smag ... Måske det bare er lænken der gør det for meget ? Dog mange flotte detaljer på uret ! Sidder og får lyst til at drosle det ned med en anden rem *grin*

Er 40mm stort nok for dig ... ?
De venligste hilsner, John
Svar
Sandoz er sådan set ok, i hvert fald de vintage Sandoz'er jeg har set...

Men jeg synes nu at der er for meget Rolex over det...

Jeg må nok sige, jeg er ved at være træt af det der submariner design! *Oh no he didn't! Oh yes he did!!" Icon_e_wink
Svar
Jeg tror ikke nye Sandoz har meget med de gamle at gøre, De solgtes hovedsageligt i Spanien.

Denne Rolex 70% klon med sin standard 2824 (som ikke fejler noget, men heller ikke i sig selv ophidser) kan i alle fald ikke hidse mig som ur samler.

Til en ung man der skal vide hvad klokken er - OK, men samler mæssigt - for mig helt uinteressant

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er også over det stadie hvor jeg kunne finde på at købe det.... Og ja, det er ALT for lille til mig Icon_e_wink

Men sjovt så mange "gamle" mærker der dukker op igen, dog i en mere "udvasket" version......

Læste også på et andet forum, at Bulova på et tidspunkt blev opkøbt af Citizen og kvaliteten derefter blev mere ordinær...... Men det er vel det der sker når de gamle mærker ikke er rentable mere.....
Svar
Har selv en lille diver i sanne mærke, men den er noget ældre, ved ikk fra hva år.
Det fungere men virker lidt lala, men det jo sagen ligemeget når du er kommet over det jo Icon_e_smile
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Er Sandoz ikke et medicinalfirma Icon_e_wink Og et ret stort et af slagsen - tilmed fra Schweiz!
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
GTwatch Skrev:Er Sandoz ikke et medicinalfirma Icon_e_wink Og et ret stort et af slagsen - tilmed fra Schweiz!

Jeg har en keyhanger fra det selvsamme medicinal firma! Icon_cool
Svar
Jeg synes det ligner en Rolex kopi for meget, men når det så er sagt så ser det ud til at være pænt udført.

Et andet firma, der hedder Orient laver i øvrigt også nogle modeller der ligger meget tæt op ad Rolex sub.

Gad vide om det her Sandoz har noget at gøre med det "gamle" Sandoz.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)