Afstemning: Hvad er dit umiddelbare indtryk af uret?
Fedt ur
OK ur
Ikke lige min smag
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 12-02-9105
 
Tysk pilot-ur - www.pilotur.dk
#11
Må igen og for sidste gang tilføje at ovenstående står for min regning og ikke pilotur.dk!!!
ja enig og jeg har ej heller forstand på om det er reklame eller ej, men konstatere blot at jeg syntes uret falder i min smag, og respektere ligeledes det modsatte ! feks. er peter og speedys indlæg sobert !
men resten er vist mere tidsfordriv Icon_e_wink . men nok om min mening!!! tak for denne gang.
mvh peter ravn
Svar
#12
Jeg er ked af at have bragt sindene i oprør, og at Peter Ravn er kommet under beskydning helt uden grund. Der er absolut INGEN forbindelse mellem Peter og pilotur.dk ud over, at Peter for 2 uger siden købte et ur.

Jeg medgir gerne, at indlægget har karakter af reklame. Men det er for en god handel, hvor et kvalitetsur kan erhverves til en pris, der hidtil ikke er set magen til på vintageure.dk. Derfor mente jeg, at det kunne have en vis interesse for forummets læsere.

Jeg kører pilotur.dk som et rent hobbyprojekt. Ved siden af min professionelle karriere indenfor finanssektoren er jeg selv pilot og ved, hvad der her lægges vægt på ved et godt pilotur. Jeg kunne aldrig drømme om at anbefale uret som en investering, men som brugsur er det helt uovertruffent. Min referenceliste tæller da også over 75 aktive piloter i Danmark.

Med venlig hilsen

Søren Braes
Svar
#13
Hej Søren Braes

Så skulle du måske annoncere i Flyv, et officielt blad for alle piloter, og nogen få piloter køber ure efter hvad der passer til deres brance, men mange professionelle piloter køber high end ure, grundet at de tjener nok til at gøre det, og det er ikke ment som et surt opstød, men bare min generalle opfattelse af piloter, som jeg har en del af som kunder, med hensyn til fritidspiloter bruger de næsten alle pengene på at flyve, og har derfor ikke råd til et high end ur, så måske det er din kundegruppe.

MVH Peter
Svar
#14
Kære Peter Halse,

Det er helt tydeligt, at du som urmager føler dig presset. Og det med rette, idet det er lykkedes at få produceret et pilot-ur af høj kvalitet til en pris, hvor ingen andre ur-producenter kan følge med. Man kan undre sig over, at du udtaler dig så skarpt om et ur, som jeg ved, du aldrig selv har haft i hånden. I modsætning til dine formodninger tæller mine kunder rent faktisk mange erhvervsledere og erhvervspiloter. Skal man endelig sætte dem i bås, kan man måske sige, at de har det tilfælles, at de forsøger at gøre ting ”smarter, but not harder”. Kun døde fisk svømmer med strømmen.

Med venlig hilsen

Søren Braes
http://www.basispoint.com
Svar
#15
Hej Søren Braes

Jeg føler mig på ingen måde presset af din hjemmeside, jeg svarede blot på et indlæg, omkring dine ure, og jeg har absolut ikke noget imod det du sælger, jeg svarede bare som hardcore ursamler og urmager, og så kender jeg en del piloter grundet at min far har a certifikat, og er aktiv medlem af Horsens Flyveklub, så ingen beklagelser fra mig af med de ure du sælger.

MVH Peter Halse
Svar
#16
Peters bemærkninger er helt sobre og givet udtryk for hans mening som ursamler - han har masser af gange anbefalet ure fra internettet eller fra andre ursamlere som er til salg, så selv om Peter naturligvis også griber chancen for at fortælle hvad han kan levere, så har jeg aldrig set ham tale dårligt om ure fra nettet eller andre kilder - han taler ex meget om Rolex som han vist ikke lige selv forhandler

Her på sitet er der vist ikke generelt den store begejstring for quarts. Det viste ur OK - ikke noget som en ursamler normalt ville interesere sig for overhovedet, men fint til at vise klokken korrekt og pænt nok synes jeg absolut
.
Om det er pilot ur eller hvad det er - helt ærligt, det er en lidt sjov debat.

En moderne erhvervspilot vil sikkert idag have to urtider så selve uret kan køre GMT og en anden viser kan køre hjemlandet - vi er jo ikke der hvor ure til piloter idag skal ligne en navitimer for at piloten skal kunne finde rundt

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)