bytte forum eller ?
#1
Har på det sidste gået og tænkt på, om det ikke var baggrud for et bytte forum.
Syntes det virker ret godt, som det er lavet på eks paneristi.com hvor man kan lave en WTT.
Jeg tænker det ikke kun som ure , men også remme , kataloger og alt muligt andet.
Bare en tanke.

mvh

kristian
Svar
#2
kf Skrev:Har på det sidste gået og tænkt på, om det ikke var baggrud for et bytte forum.
Syntes det virker ret godt, som det er lavet på eks paneristi.com hvor man kan lave en WTT.
Jeg tænker det ikke kun som ure , men også remme , kataloger og alt muligt andet.
Bare en tanke.

mvh

kristian

Tror helst alt salg og bytte skal gå gennem vintageure.dk da der på den måde tjenes penge til sidens ejer.
Svar
#3
Der ville også være en mulighed det er op til admin, hvis de syntes det er en god ide , for mig er det lige meget hvor det ligger.

mvh

kristian
Svar
#4
kf Skrev:Der ville også være en mulighed det er op til admin, hvis de syntes det er en god ide , for mig er det lige meget hvor det ligger.

mvh

kristian

Det kan du jo allerede nu....
Svar
#5
ja det er rigtigt at der en muligheden for at lave et bytte.
for mig ville det virke nemmere hvis de lå samlet et sted .

mvh

kristian
Svar
#6
Jeg har som regel løbende 3-5 ure til salg fra min samling her på siden og i 75-80 % af tilfældene er henvendelserne myntet på noget byt. Så jeg syntes da allerede folk forsøger sig. Godt nok kun ure. Jeg ved ikke lige hvordan man skulle kunne administrere det andet med blade, remme og andet småt?

/Mads
Svar
#7
det evt laves ved at laves på den måde at når man sat uret tilsalg og man var åben for en byttehandel kunne det ligge under urets mærke og under en emne som der ligger Ladies og Accessories.

mvh

kristian
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)