Ulykkelig kærlighed...Parmigiani
Man kan jo kun med fare diskutere design, men der er for mig ikke tvivl om at den indeholder mange lækre design elementer og at den gør det uden at abe efter - så den skal vælges for design, og så må manglende læsbarehd af kronografen klares med et andet ur.

Eneste der driller mig lidt umiddelbart er de udstandsede tal 12 2 4 8 og 10 som måske er lige i overkanten slyngede og blanke i forhold til de øvrige rimeligt stramme elementer. Kassen har jeg slet ikke set rigtigt på, jeg kan ikke på billedet se om der erelementer i den også, børstede dele mod blankt osv

Overordnet FLOT og så må man sige det er op til dig KlausM - du vil blive set med den på - helt givet, den vil blive kommenteret, for better and worth

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
KlausM Skrev:Jo du har ret Stinger.
Det er yderst sjældent jeg tager tid på mine kronografer så det er ikke derfor jeg køber dem, men er designet ikke gået lidt for vidt her? Er det ikke lidt som at købe en Porsche der kun kan køre 130km/t.
Mvh
Klaus

Enig. Vil ikke mene at de er "gået for langt" så længe der er købere til uret og nogle finder det kønt. Personligt ville jeg ikke købe det. Ikke pga. den manglende brugbarhed (jf. ovennævnte) men mere fordi det i mine øjne er lidt for asymmetrisk.

I princippet ville de fleste danskere kunne nøjes med en timeviser og til dels en minutviser. Resten er blær, bling, liebhaveri og i mange (men langt fra alle) tilfælde kun til pynt. Og når det netop kun er til pynt er det ofte ikke nødvendigt at det skal virke 100% effektivt. Det skal bare se lækkert og dyrt ud.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)