Endelig et rigtig ur.
Så fik jeg taget mig sammen.

Hanket op i fruen og tog til Aarhus på shopping tur (så kan det godt være hun ville med). Startet med at kigge på et brugt Rolex Sea Dweller til 28.000.. Mange penge syntes jeg, men der er jo selvfølgelig præstigen forbundet med mærket!!

Så over til Knud Pedersen, her fik jeg så kigget på Omega Seamaster 2254.50 uha det var lækkert, nyt, uden ridser, fladere en Rolexet så vi bonded med det samme (Uret og mig), fik forhandlet mig til en god pris på uret, en orinal gumme rem og et folde spænde til en god pris.

Desværre havde han ikke gummi rem og spænde hjemme så det bliver eftersendt, og da Tukjær er langt bedre til at tage ur fotos og alle har set en 2254 med stål længe så vil jeg spare jer for nu...

Klokken er præcis 16.17.30..31....32...33....34

Henrik
Svar
Tager fotos når jeg får monteret gummi remmen Icon_e_wink
Svar
Tillykke med det! Det er et superfedt ur, som passer til stort set alt! Icon_e_smile

(ps. du kan redigere den lille fejl ved at trykke på "ændre" knappen i toppen af din post)
Svar
DanielG Skrev:(ps. du kan redigere den lille fejl ved at trykke på "ændre" knappen i toppen af din post)

Ups ja Icon_redface
Svar
Tillykke med købet, det er et ur du helt sikkert bliver glad for. Glæder mig til at se det monteret med gummiremmen......
Svar
Hej Henrik, hvad er en god pris, hos Knud Perdersen, for en seamaster med lænke og ekstra gummirem ? Icon_e_surprised
Svar
jazzman Skrev:Hej Henrik, hvad er en god pris, hos Knud Perdersen, for en seamaster med lænke og ekstra gummirem ? Icon_e_surprised

15K Icon_e_wink
Svar
Tillykke med uret. Icon_e_biggrin
Glæder mig til, at se fotos.
Svar
Hmmm...Hvis du har givet 15 kilo for en 2254'er så har du da betalt for meget for den, vil jeg mene. Vejl. udsalgspris er 14100,- og de fleste steder vil du kunne slå et par tusinde af prisen uden problemer. Så ender den i ca. 12 kilo, hvilket iøvrigt også er hvad f.eks. urværket.dk ta'r for den. Hvad var listeprisen hos Knud Pedersen?
Svar
DonWerner Skrev:Hmmm...Hvis du har givet 15 kilo for en 2254'er så har du da betalt for meget for den, vil jeg mene. Vejl. udsalgspris er 14100,- og de fleste steder vil du kunne slå et par tusinde af prisen uden problemer. Så ender den i ca. 12 kilo, hvilket iøvrigt også er hvad f.eks. urværket.dk ta'r for den. Hvad var listeprisen hos Knud Pedersen?

14.4K + Gummi urrem original Omega 1.5K + foldespænde 1.9K så med lidt tællen på finger giver det 2.800 af på prisen.. Hvilket svare til en pris på uret på 11.6K...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)