27-05-2008, 06:26 PM
Hej alle,
Er der nogen der har en del erfaring med køb over internet de gerne vil dele ud af?
Har fået bestilt nogle ting i England, men en enkelt ting er forkert!
Jeg har naturligvis påpeget, at tingen er forkert.
De beklager og tilbyder en lidt mindre, da de ikke længere er i stand til, at levere den i den rigtige størrelse. (Den er udsolgt!)
Jeg kan dog ikke bruge den tilbudte ting, men har foreslået at købe noget andet, men lidt billigere.
Virksomheden kan ikke umiddelbart svaret på om de har den nye ting hjemme, men angiver at jeg skal lave endnu en ny ordre!
Det har jeg ikke rigtigt lyst til da jeg så vil have lagt ud 2 gange for noget jeg ikke har fået!
Samtidig lægger de op til at ville afhente den forkerte ting i nær fremtid!
Hvad gør jeg i denne situation!
1) Aflyser jeg handlen og lader det hele gå tilbage før jeg ligger en ny ordre!
2) Aflyser handlen og glemmer alt om dem.
3) ?
Håber på lidt rådgivning fra vante internet købere.
/ Jan H
Er der nogen der har en del erfaring med køb over internet de gerne vil dele ud af?
Har fået bestilt nogle ting i England, men en enkelt ting er forkert!
Jeg har naturligvis påpeget, at tingen er forkert.
De beklager og tilbyder en lidt mindre, da de ikke længere er i stand til, at levere den i den rigtige størrelse. (Den er udsolgt!)
Jeg kan dog ikke bruge den tilbudte ting, men har foreslået at købe noget andet, men lidt billigere.
Virksomheden kan ikke umiddelbart svaret på om de har den nye ting hjemme, men angiver at jeg skal lave endnu en ny ordre!
Det har jeg ikke rigtigt lyst til da jeg så vil have lagt ud 2 gange for noget jeg ikke har fået!
Samtidig lægger de op til at ville afhente den forkerte ting i nær fremtid!
Hvad gør jeg i denne situation!
1) Aflyser jeg handlen og lader det hele gå tilbage før jeg ligger en ny ordre!
2) Aflyser handlen og glemmer alt om dem.
3) ?
Håber på lidt rådgivning fra vante internet købere.
/ Jan H
Skabsnørd