Guf til øjet
Her er så mit nye Omega Speedmaster 3510.50 lige kommet ind af døren - håber at I kan lide billederne! Der kan klikkes på dem for fuld størrelse.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Tillykke med klokken.....
Hilsen Henrik
Svar
Tillykke med den, havde helt sikkert valgt en Proffesional, evt. brugt hvis det var mig. Men det er en dejlig klokke og du er fri for at trække den op.
Svar
Speedy Skrev:Tillykke med den, havde helt sikkert valgt en Proffesional, evt. brugt hvis det var mig. Men det er en dejlig klokke og du er fri for at trække den op.

Havde faktisk prøvet begge i en butik, men mit håndled virkede for lille til den store, så jeg endte med den reduced udgave. Icon_e_smile
Svar
Også tillykke herfra. En god "starter" hvor man får et godt ur til en fin pris. Mange herinde, incl. mig selv, har nærmest et religiøst forhold til Speedy Pro modellen vs. de øvrige Speedy modeller, så du løber sikkert i lidt modvind mht. dit valg. Så tag det med oprejst pande Icon_e_wink

Det vigtigste er at DU er glad for uret. Held med det...

/Mads
Svar
Kæft det er fedt! Tillykke med det!
Jeg synes faktisk at lænken er federe på Automatic/reduced end på pro... Har det safir glas eller er det plexi som på måneuret?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
phrede Skrev:Kæft det er fedt! Tillykke med det!
Jeg synes faktisk at lænken er federe på Automatic/reduced end på pro... Har det safir glas eller er det plexi som på måneuret?

Det er plexiglas som på måneuret, ikke en fordel praktisk, men historisk er det nu meget sjovt Icon_e_smile (og så burde ridser osv. ikke være så svære at pleje iflg. eksperterne herinde fra Icon_e_wink )
Svar
Det var jo fint at alt gik som du håbede. Du har gjort det helt rigtige. Prøvet urene på armen og bestemt dig for hvad der passede dig bedst - og valgt ud fra det.

Jeg har faktisk selv et reduced - fra den tidligere del af min samler tid, men jeg er faktisk rigtig glad for det. Mit er med en meget rød rødguld - massiv 18 K beezel og passer faktisk ret godt til mørkt tøj, hvor det ikke nødvendigvis skal være fladt dress-ur, men heller ikke må være en stor 40 + chronograf. Guldet - stålet og kroko rem i blankt ser fint ud - og faconen op hornene er helt som på den store - speciel og flot.

Min har Omega logo i glasset, jeg ved ikke om de stadigt har det (i plexiglasset) Det re svært at få øje på - skim fra siden og det skal, hvis det er der) sidde lige direkte over der hvor viserne sidder fast - i samme størrelse som viser fatningen ca. Du kan næsten skimte det på billedet.

Tillykke
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk:

Også et super flot ur du har der, nu bliver jeg lidt misundelig igen Icon_e_wink

Og ja - nu hvor du siger det, så kan jeg se Omega logoet på mit plexiglas (hvordan fandt du det til at starte med?! Icon_e_biggrin ) dog lidt svært at se på det billede du har, men man kan lige akkurat ane det.
Svar
I en fin størrelse og til en super pris.

Jeg mener det er et fedt ur med det buede glas er der noget Vintage over det. Smukt design og stor funktionalitet!

Det bliver du glad for.

Hvad vejer det? 100 g ?

vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)