Rolex Submariner Date Black Dial 50th Anniversity Edition
#1
Hej herinde, Jeg er en ung mand der er begyndt at kikke på ure og har umidelbart kastet min kærlighed på dette ur.

Er der noget negatit om det? og / eller andet "bonus info" i kan berige min ellers udemærkede hverdag med? Icon_e_biggrin

Hvis der er nogen der synes man kunne lægge pengene bedre et andet sted skal de endelig også komme med deres ide.

Dog er jeg umidelbart "Rolex fan" uden at have prøvet / set de andre store mærker sådan rigtigt. Føler bare det skal være et Rolex hvis nu det skal være.

På forhånd tak Halken
Svar
#2
Velkommen.
Umiddelbart et super ur. Forudsat du skal have et dykkerur er alternativer i den prisklasse en alm. Rolex Sub samt Seadweller. Du kan evt. også overveje Omega Seamaster/Planet Ocean. Sub'en er 40mm i diameter. Der er nogen der mener der er lidt for småt. Prøv uret.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
Hej Halken!

Jeg kan kun gentage mig selv: Du skal ikke købe et ur uden at have prøvet det - og du skal have den rigtige fornemmelse "i maven" - og så tror jeg det er ligemeget om der står Rolex eller Omega på det! Jeg har selv et Omega SMP (2254), men som du kan se har jeg da et Rolex SD på min ønskeliste Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#4
Jeg syntes også du skal suse en tur ind til Kbh og kigge hos Klarlund, Hvelplund, Mathiesen, ect. og så ellers prøve det hele. Derefter har du et meget bedre overbliv og fornemmelse med hvad du vil have. Men rolex er et godt valg du nok næppe bliver træt af.

/Mads
Svar
#5
Jeg har stået med det på armen, og følte bare det var en "perfect match"

Så det ender det nok ud med, altså at jeg køber sådan et... Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)