Bankboks
Er der nogen her der kender bankernes kriterier for at de gider at leje en boks ud til en kunde?
Jeg har gennem årene spurgt i flere forskellige banker og flere af deres afdelinger, alt efter hvor jeg var bosat og hvilken bank jeg havde valgt. Hver gang har svaret været at alle bokse var optaget og at man ikke havde en venteliste.

Jeg ved at der er flere her som har bokse (det hævdes i hvert fald i salgsannoncer o.l.). Hvordan har I fået Jeres?
Svar
Bad om en boks i min lokale bank og fik én. 370 kr pr anno.

Mvh

SK
/SK
Svar
zerobuttons Skrev:Er der nogen her der kender bankernes kriterier for at de gider at leje en boks ud til en kunde?
Jeg har gennem årene spurgt i flere forskellige banker og flere af deres afdelinger, alt efter hvor jeg var bosat og hvilken bank jeg havde valgt. Hver gang har svaret været at alle bokse var optaget og at man ikke havde en venteliste.

Jeg ved at der er flere her som har bokse (det hævdes i hvert fald i salgsannoncer o.l.). Hvordan har I fået Jeres?

Find en anden bank. Jeg har 3 bokse fordelt over 2 filialer - uden problemer.

Morgan
Svar
Én boks er nok til mine - anskaffet uden probs. i den lokale bank !

Icon_smil Sogge
Svar
Foreløbig tak for svarene. Det må jeg foreholde min bank, hvis svaret endnu en gang bliver negativt. Jeg har lige skrevet til dem igen og spurgt om mulighederne.
Svar
zerobuttons Skrev:Foreløbig tak for svarene. Det må jeg foreholde min bank, hvis svaret endnu en gang bliver negativt. Jeg har lige skrevet til dem igen og spurgt om mulighederne.
Det var da utroligt - svaret er stadig at de har "pæn lang venteliste".

Er der nogen af Jer der har boks, som har fået den uden videre problemer i en Jyske Bank afdeling i Storkøbenhavn området?
Svar
Fis da bare ind i en tilfældig bank filial som ligger tæt på din bopæl/arbejde og opret en konto og lej en boks. Hvis de ellers har nogen ledige...

Hvor svært kan det være???

/Mads
Svar
zerobuttons Skrev:
zerobuttons Skrev:Foreløbig tak for svarene. Det må jeg foreholde min bank, hvis svaret endnu en gang bliver negativt. Jeg har lige skrevet til dem igen og spurgt om mulighederne.
Det var da utroligt - svaret er stadig at de har "pæn lang venteliste".

Er der nogen af Jer der har boks, som har fået den uden videre problemer i en Jyske Bank afdeling i Storkøbenhavn området?

Ikke noget problem i Jyske Bank, Gammel Kongevej Frederiksberg. Meget belejligt 200 m. fra min arbejdsplads. Det er få uger siden jeg fik boks der!
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Fis da bare ind i en tilfældig bank filial som ligger tæt på din bopæl/arbejde og opret en konto og lej en boks. Hvis de ellers har nogen ledige...

Hvor svært kan det være???

/Mads

Åbenbart meget svært - det med at finde ledige bokse.......

Men jeg er da begyndt at spørge omkring i andre bankers filialer.
Svar
Speedy Skrev:Ikke noget problem i Jyske Bank, Gammel Kongevej Frederiksberg. Meget belejligt 200 m. fra min arbejdsplads. Det er få uger siden jeg fik boks der!
Tak for det. Jeg har sendt en mail til den afdeling i går, men ikke fået svar endnu. Vi får se.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)