Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Tukjær Skrev:Jeg går efter ure mellem 40mm og 45mm. Alt andet virker forkert på mit spinkle håndled (17cm).
Men du bliver nødt til at prøve lidt forskelligt og som Baun skriver, så er designet meget vigtigt, også for størrelsen.
Jeg kunne egentlig godt have lyst til at låne dig denne (ikke til salg) et par dage - bare for lige at teste din resistens!
Den syner af noget mere end man skulle tro, når den kommer på armen.
vh baun
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 150 i 91 svar
Givet Likes: 29
Den Constellation er super flot !
Mit største ur måler 46mm uden krone. Det bærer jeg ret "løst" så det sidder tæt på hånden. Det kan jeg godt have på,mener jeg selv. Til daglig bruger jeg dog et på 40 mm, som jeg synes sidder godt. Nu er jeg så spændt på, hvordan mit nyligt bestilte Seiko SNKE01K1 (37 mm) kommer til at virke på armen.
Tak for kigget til Omega Constellation. Der går nok nogen tid, inden jeg af konen får lov til at bruge de penge på et ur. Så må jeg jo nyde Jeres imens - tak !
joepete
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Tukjær Skrev:Baun Skrev:Jeg kunne egentlig godt have lyst til at låne dig denne (ikke til salg) et par dage - bare for lige at teste din resistens!
Den syner af noget mere end man skulle tro, når den kommer på armen.
vh baun
Det går ikke.... Jeg bliver jo bare fristet Specielt hvis den er fra '66..
Den er fra 1966
Caliber: 561 COSC Automatic med dato,
Caliber nr.: 2444xxxx
Ref. Nr.: ST 168.004
vh Baun
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Hvad med en 55 millimeter Azimuth.
MVH Peter
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det jo smag og behag, personeligt er jeg til lidt størrre ure, de skal helst være 41-47 mm, men et 40 mm ur der er højt kan sagtens virke større end det er.
plus aura plus, telle est la vie.
•