Er helt vild med Panerai... men?
Jeg har set og læst stort set alt om Panerai, og er ret vild med deres historie og det meget enkle design.

Men jeg tænker bare lidt, bliver man ikke hurtigt træt af den meget store størrelse på uret og det meget enkle design?
Eller holder det 100% hele vejen igennem?

MVH.
Benjamin
Selvom man får flere og flere ure, får man ikke mere tid...
Svar
Benjamin Lysgaard Skrev:Jeg har set og læst stort set alt om Panerai, og er ret vild med deres historie og det meget enkle design.

Men jeg tænker bare lidt, bliver man ikke hurtigt træt af den meget store størrelse på uret og det meget enkle design?
Eller holder det 100% hele vejen igennem?

MVH.
Benjamin

Panerai har rigtig nok nogle super enkle modeller, om man bliver træt af dem er vel det samme som at spørge folk som bor minimalistisk om de ikke bliver træt af det.. det er jo en ren smagssag. Nogle kan lide store lyse rum med få men kvalitetsmøbler og andre ønsker væg til væg tæpper. kniplinger og platter på væggene.

Men de har skam også lavet nogle meget (for meget i mine øjne) pyntede ure med masser af lir og bling. Ideen med uret er jo at det er et kampdykkerur og derfor skal være solidt, pålideligt og nemt at se tiden på.

Ang. størrelsen så. laver de 44mm og opefter. 44mm er faktisk ikke specielt stort og uret klæder ofte kvinder meget mere end man kunne forestille sig. Det er altså ikke kun på Stallones eller Clintons tykke håndled de ser fede ud.

Efter at have gået med mit længe ville jeg aldrig kunne gå tilbage til en mindre model. Prøvede et sub her forleden og følte jeg gik med et billigt "pga. vægten" dameur.

Det er en smagssag.
Svar
Efter den udtalelse, må jeg bare eje ét på et tidspunkt.. Er helt vild med Pam 111, nok et af de ure som står højest på listen over næste indkøb Icon_e_biggrin
Svar
Det er da et let spørgsmål Icon_e_biggrin Nej designet bliver jeg ikke træt af. Og jeg har heller ikke hørt at andre er blevet det. Så du kan trygt købe et hvis du syntes om designet.

/Mads
Svar
lige i min stil. Tror jeg med tiden kun vil eje PAM's. Har 4 nu og de kommer ikke til at være alene.

Så skynd dig og køb et, så laver jeg en rem til dig.....

Torben
Svar
nix det er jeg ikke træt af og bliver det bliver jeg sikkert aldrig - designet har mere eller mindre holdt siden 1936 (eller der omkring), så det må vel næsten kaldes tidsløst.
Svar
Submersible Skrev:lige i min stil. Tror jeg med tiden kun vil eje PAM's. Har 4 nu og de kommer ikke til at være alene.

Så skynd dig og køb et, så laver jeg en rem til dig.....

Torben

Jeg tror først det skal blive til ét Rolex, det har jeg altid ønsket mig siden jeg begyndte at samle.. Men ellers tak for tilbuddet Icon_e_smile Men jeg tror jeg må til at sælge nogle af Omegaerne også opfylde nogle drømme Icon_e_biggrin
Svar
laver osse ure der "kun" er 41 mm. i diameter.
Dissse er dog ikke lige så populære som de større modeller.

Den mest almindelige størrelse er som sagt 44 mm. men de laver osse 45 og 47 mm.

Og nej..... designet bliver man ikke træt af Icon_e_biggrin
Svar
Hvis jeg skulle have Panerai, skulle det helt klart være i 44mm, men ét Rolex først - derefter Panerai 111. Der kommer til at gå lang tid på grund af den strenge økonomi.. Icon_e_sad
Svar
Hej

Designet bliver man aldrig træt af, men hvis valget stod mellen Rolex Og Panerai, og man kun skulle have et ur vil jeg vælge Rolex, men jeg vil nu ikke undvære nogen af dem, da begge mærker hører hjemme i min samling. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)