06-05-2008, 09:17 PM
Jeg vil vove den påstand at over 90% af alle ursamlere passer ind under betegnelsen "kvalitetsbevidste gadget-nørder" - ure er naturligvis über-gadgetsne. Men der findes også andre lækre "analoge" gadgets som man kan forsøde ens hverdag med, en af mine personlige farvoritter i den kategori er knive. Jeg har altid flere knive, med hver deres formål, på mig og jeg bruger dem alle sammen ofte i forbindelse med mit arbejde og i min fritid.
Her er hvad jeg jævnligt bærer lige for tiden:
Øverst til venstre, mod højre: Wenger Evolution Nail Clip 580 Swiss Army kniv og Leatherman Juice Xe6, begge fast inventar i min attachemappe. Stor Laguiole med lyst træskæfte, bæres kun når jeg har et anerkendelsesværdigt formål med den (da den er over 7 cm). Lille Laguiole med rentaksskæfte, ligger altid i min lomme. Leatherman Micra, ligger altid i min jakkelomme.
Lige et billede af ryggen på de to Laguiole knive:
Hvad bruger I af lommeknive og multi-tools?
Mvh.
Jakob
Ps. Lad os nu ikke begynde at diskutere lovgivning, vold og knives berettigelse.
Her er hvad jeg jævnligt bærer lige for tiden:
Øverst til venstre, mod højre: Wenger Evolution Nail Clip 580 Swiss Army kniv og Leatherman Juice Xe6, begge fast inventar i min attachemappe. Stor Laguiole med lyst træskæfte, bæres kun når jeg har et anerkendelsesværdigt formål med den (da den er over 7 cm). Lille Laguiole med rentaksskæfte, ligger altid i min lomme. Leatherman Micra, ligger altid i min jakkelomme.
Lige et billede af ryggen på de to Laguiole knive:
Hvad bruger I af lommeknive og multi-tools?
Mvh.
Jakob
Ps. Lad os nu ikke begynde at diskutere lovgivning, vold og knives berettigelse.
As time goes by...