02-05-2008, 06:18 PM
Nogen der ved hvor man kan finde sådan en oversigt på nettet, evt. med anførsel over hvem der har egne urmagere?
Hilsen Henrik
Hilsen Henrik
|
Autoriseret forhandlere i DK.
|
|
02-05-2008, 06:18 PM
Nogen der ved hvor man kan finde sådan en oversigt på nettet, evt. med anførsel over hvem der har egne urmagere?
Hilsen Henrik
02-05-2008, 08:05 PM
Du kan se alle autoriserede forhandlere på Omegas hjemmeside, under Store Locater. Vælg Retailers, Denmark osv
Der findes ikke en liste over hvem der har urmagere, men de fleste har.
02-05-2008, 10:56 PM
Magnum Skrev:Du kan se alle autoriserede forhandlere på Omegas hjemmeside, under Store Locater. Vælg Retailers, Denmark osv Ja man skulle jo blot kigge under Retailers og ikke Omega Boutiques Tak for det. Henrik
04-05-2008, 03:04 AM
Hej
Vi er autoriseret Omega forhandler i Horsens, og vi er to urmagere i butikken. MVH Peter Halse
04-05-2008, 11:20 AM
Hvor i landet er du fra og hvad skal du ha lavet?
04-05-2008, 11:27 AM
peter Skrev:HejOg i må vel lave alle Omega servicer uanset hvor urene er købt osv. Der er vel ingen som helst regler om at urene skal via Swatch - eller ligefrem Schweiz i specille tilfælde? (andet end hvad i selv vælger (skiver ex))? vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
04-05-2008, 12:00 PM
Alle der handler med Swatch Groupes service afdeling kan få reservedele til Omega. Selv butikker der ikke har nogen Swatch produkter kan få reservedele som fx. vintage urbutikker. Der ingen begrænsning for hvilke ure man må tag ind dog skal alle reklamationer sendes ind til dem. Det er dog ikke til alle ure(fx. vintage ure eller limited edition) man kan få reservedele og først der bliver det aktuelt at sende uret ind til Swatch. Alle vintageure bliver som regel sat i stand i Glashutte og det er også der de helt klart laver noget af det bedste kasse arbejd. Omega/Swatch Groupe har helt klart en af verdens bedste aftersale service indenfor branchen (min mening og erfaring).
04-05-2008, 12:04 PM
Columbo Skrev:Hvor i landet er du fra og hvad skal du ha lavet? Hej jeg er fra Nykøbing Sj, lige pt. skal jeg ikke have lavet noget, prøver bare at tænke praktisk. Står og er i gang med at købe mit første "rigtige" ur, jeg vil gerne være fri for at skulle rejse (alt for langt) for at få mit ur serviceret eller justeret. Hilsen Henrik
04-05-2008, 12:16 PM
Jeg mener der ligger en på Falster. De kan godt sende den ind hvis der skulle være noget indenfor garanti perioden dog kan det være de tager et gebyr for at sende den forsikret osv. Alle dygtige urmagere kan regulere dit ur hvis de har vibrograph og lave service. Der er selvfølgelig også mange forhandlere der sender videre til hjemme urmagere hvilke ikke er en dårlig ting, så selv om der står eget værksted kan de sagtens finde på at sende uret videre. Det kan fx. være hvis det er et kompliceret ur eller at der underbemanding på værkstedet osv.
04-05-2008, 12:23 PM
Columbo Skrev:Jeg mener der ligger en på Falster. De kan godt sende den ind hvis der skulle være noget indenfor garanti perioden dog kan det være de tager et gebyr for at sende den forsikret osv. Alle dygtige urmagere kan regulere dit ur hvis de har vibrograph og lave service. Der er selvfølgelig også mange forhandlere der sender videre til hjemme urmagere hvilke ikke er en dårlig ting, så selv om der står eget værksted kan de sagtens finde på at sende uret videre. Det kan fx. være hvis det er et kompliceret ur eller at der underbemanding på værkstedet osv. Falster er godt nok lidt langt væk fra Nykøbing Sj (anden ende af Sjælland Har tænkt mig at tage til Aarhus når uret skal købes, men det er lidt dyrt at skulle rejse til Aarhus hvis man lige skal have det justeret etc. Det kan også godt være jeg bare gør mig for mange bekymringer Hilsen Henrik |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|