Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Mange her igennem tiden spurgt om om vores vine ligesom mange af jer også har smagt eller købt den.
Jeg har derfor taget et større parti spændende vin hjem til rigtigt gode priser, se selv på [url]"http://www.mywatch.dk/group.asp?group=40">http://www.mywatch.dk/group.asp?group=40[/url]
Tilbud gives også gerne på større partier.
•
Svar: 50
Tråde: 16
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
"Rigtigt gode priser"
Tjaaaa, du er 15 kroner dyrere på Barbera og 2 kroner dyrere på Barolo end KBvin ved enkeltflaskepriser.
Og så er der jo spørgsmålet om vintageure.dk skal være markedplads for alt muligt, selvom der er et offtopic forum.
Det overlader jeg til moderator.
Anders
Vinskribent
•
Hej Alfaekko
Du havde tildels ret, og nu er mine priser selvfølgeligt sænkede, et godt tilbud skal selvfølgeligt også være et godt tilbud.
Omkring KB vine ønsker jeg ikke at konkurrerer med dem da de er meget professionelle på deres marked, men hvis du regner efter vil du se at min pris stadig er ret attraktiv, men bemærk også at jeg ikke sælger enkeltflasker.
Det med at skrive at jeg også kan tilbyde lidt god vin under off-topic, det fornemmer jeg at du mener er over dine grænser, men jeg har ikke gjort det for at træde nogen over tæerne, men fordi jeg ved at andre som jeg sætter pris på et godt glas vin, så da jeg har kontakterne skal andre selvfølgeligt også kunne have glæde heraf.
Faktisk syntes jeg det ville være rigtigt hyggeligt hvis flere kom med noget som måske kunne komme andre tilgode - men selvfølgeligt ikke under urforum men netop under Off-Topic.
•
Mener det er fint at tilbyde sådan noget under Off Topic, da det som Bjarne skriver, er et godt tilbud som flere her på sitet kan få glæde af.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Må indrømme jeg ved ikke hvor smart jeg synes det er, hvis vi skal til og ha' den slags tråde i off-topic. I min optik ligger sådan et indlæg særdeles tæt på spam. Bjarne driver en forretning og hvor prisværdigt det end måtte være at han blot vil dele hans gode tilbud med resten af os, så skal vi jo ikke glemme at han formodentlig tjener penge på det samtidig, og mig bekendt er off-topic forummet ikke til køb/salg.
Men lad os da hører hvad moderatoren siger? Det er muligt jeg tager fejl. Hvis det er tilfældet så må vi andre vel også oprette en tråd hver gang vi har et "godt tilbud".
•
Hej DonWerner
Du har ret jeg tjener penge på det
Men jeg gør det ikke her på siden, jeg har blot henvist til et nyt tiltag jeg har lavet, jeg har ingen planer om at lave "ugens tilbud" her, blot en enkelt rubrik som nyhed.
Og helt ærligt Donwerner, der er vist ikke mange der bruger tid og kræfter uden at tjene lidt på det, det gælder dig og mig, de urmagere vi kender samt alle andre.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Bjarne Skrev:Hej DonWerner
Du har ret jeg tjener penge på det
Men jeg gør det ikke her på siden, jeg har blot henvist til et nyt tiltag jeg har lavet, jeg har ingen planer om at lave "ugens tilbud" her, blot en enkelt rubrik som nyhed.
Og helt ærligt Donwerner, der er vist ikke mange der bruger tid og kræfter uden at tjene lidt på det, det gælder dig og mig, de urmagere vi kender samt alle andre.
Det er jeg helt med på. Spørgsmålet er bare om vi skal bruge vores off-topic forum til at henvise til ting, som vi hver især har til salg. Jeg forudser at det vil kunne betyde en masse indlæg, hvor der blot henvises til et andet sted på nettet, såsom QXL, dba eller eBay, eller hvor folk nu har deres ting til salg og det synes
jeg ikke vi skal bruge vores forum til.
•
Svar: 130
Tråde: 12
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Bjarne Skrev:Hej Alfaekko
Du havde tildels ret, og nu er mine priser selvfølgeligt sænkede, et godt tilbud skal selvfølgeligt også være et godt tilbud.
Omkring KB vine ønsker jeg ikke at konkurrerer med dem da de er meget professionelle på deres marked, men hvis du regner efter vil du se at min pris stadig er ret attraktiv, men bemærk også at jeg ikke sælger enkeltflasker.
Det med at skrive at jeg også kan tilbyde lidt god vin under off-topic, det fornemmer jeg at du mener er over dine grænser, men jeg har ikke gjort det for at træde nogen over tæerne, men fordi jeg ved at andre som jeg sætter pris på et godt glas vin, så da jeg har kontakterne skal andre selvfølgeligt også kunne have glæde heraf.
Faktisk syntes jeg det ville være rigtigt hyggeligt hvis flere kom med noget som måske kunne komme andre tilgode - men selvfølgeligt ikke under urforum men netop under Off-Topic.
Må jeg spørge hvad der fik dig til at ændre mening?
•