Seiko Marinemaster
#1
Så landede der en Marinemaster på mit bord Icon_e_biggrin

Lækkert ur med gode detaljer bla. de børstede visere og metal dato skive.

İmage

İmage

Thomas
Svar
#2
Tillykke, det er et fantistisk ur.....

Ønsker mig en, men har lige købt Seiko Sumo, Tag Heuer AquaRacer og Breitling SuperOcean, så må nok vente til jeg bliver træt af mindst 2 af de nye (eller bare ikke kan leve uden en MarineMaster Icon_e_biggrin )
Svar
#3
Takker.

Ja du har fart på med indkøbene Claus Icon_e_biggrin men bortset fra det så ser sumo'en heller ikke dårlig ud og den er 100% pengene værd.

Thomas
Svar
#4
Seamus Skrev:Takker.

Ja du har fart på med indkøbene Claus Icon_e_biggrin men bortset fra det så ser sumo'en heller ikke dårlig ud og den er 100% pengene værd.

Thomas

Har også travlt med at sælge Icon_e_biggrin , det skal jo hænge sammen Icon_e_surprised

Sumo'en er nok det ur jeg har som giver mest til prisen, den er ikke eksklusiv som Omega, Rolex o.s.v. men et fantastisk ur og bør være i de fleste Diver samlinger (hvis man ikke lige har MM'en)
Svar
#5
Hej Seamus....tillykke! Er ikke spor misundelig Icon_cool

Det er et dyrt Seiko, men sammenlignet med så meget andet tror/mener jeg det er fuld valuta for pengene - det er ikke så meget man betaler for navnet som ved eks. Rolex el. Omega - lidt måske fordi det er en MM.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#6
Hvad koster en sådanne med gummirem leveret i DK?????

Torben
Svar
#7
12-13000 kr. De kan købes til ca. 9000 kr. i Japan, dertil kommer så told og moms. You do the math. Icon_e_smile
Svar
#8
Super lækkert ur!

tillykke.
mvh Niels
Svar
#9
Thomas, du bliver snart nødt til at vise os/mig billeder af hele din samling. Du har da en del fede ure efterhånden!

De ure jeg har set du har, er helt klart nogle jeg også kunne tænke mig....
Svar
#10
HEY!
Tillykke med uret..
Det super fedt, syntes det er en vildt lækker detalje med børstede visere...

Helt i top ur ..
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)