Svar: 132
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Er der nogle som har, eller har læst dette lille "hæfte"?
Så det bare tilfældigt, men var for nærrig til at smide 69 kr efter det, da jeg ikke kunne gennemskue, hvad det indeholder og hvem den "sigter imod". *S*
•
jacob jensen
Unregistered
rigtigt godt lille hæfte der berør lidt af det hele omkring kvalitets ure
også lidt sjove historier om nogle kendte og deres ure
syntes faktisk den er 69 kr værd forvent bare ikke at
få en hel masse nyt under solen at vide
(men jeg fik den så også gratis hos min faste urmager)
da jeg var forbi alligevel for at snakke om service på mit oris
(og hente en ny stak urbrochure)
der er bare altid super service hos ham
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
jacob jensen Skrev:der er bare altid super service hos ham
Så kan du roligt give ham ros under good guys/bad guys så andre ved han er god at have med at gøre
vh
•
jacob jensen
Unregistered
skal nok ligger ham der ind
(men om han giver flere hæfter ud gratis tør jeg ikke love)
jeg er kommet der i mange år
•
Jeg skal som heller ikke ha noget hæfte, men jeg synes det er de samme 3 (rigtigt gode) urmagere som ofte går igen når noget anbefales herinde, så derfor
•
Svar: 720
Tråde: 122
69 DKK
nu stopper det sku vi køber ure som koster 20000 hvad er de 69 kroner så. jeg købte hæfter da det udkom og jeg syntes at det er alle de små 69 KRONER vær
•
jacob jensen
Unregistered
helt enig morten
(havde betalt på stedet hvis han havde krævet penge af mig)
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Morten Bekker Skrev:69 DKK
nu stopper det sku vi køber ure som koster 20000 hvad er de 69 kroner så. jeg købte hæfter da det udkom og jeg syntes at det er alle de små 69 KRONER vær
Derfor er det da god service alligevel - og tro mig - selv meget rige mennesker sætter umådelig pris på at få noget gratis (desværre ikke en personlig erfaring) - men jeg tror det passer.
Det lækre gratis chokolade på hotelværelset - selvom man kan tage et i minibaren og lade firmaet betale - er det lækkert at det er gratis!
vh Baun
•
Hvem hidser dig dog op til at kræve at vi stopper? Hvis det er fordi jeg ikke skal have noget hæfte har et da intet som helst med prisen at gøre. Det var for at sige at trådstarter sagtens kunne anbefale urmageren uden at han derved medførte at urmageren var tvunget til at give alle et hæfte, som jo var anledningen til at trådstarter roste sin urmager anbefalede.
Jeg stopper da i alle fald ikke - men det var måske slet ikke mig som ophidsede. Jeg kan ikke få øje på nogen der synes det er for dyrt eller andet - uden en som bare ikke vidste om det var godt eller dårligt.
Baun, jeg er da iøvrigt enig, en frugtskål - et "skaldet" chokolade på hovedpuden osv. det tæller da også hos mig
vh
•
Svar: 132
Tråde: 19
Morten Bekker Skrev:69 DKK
Det var nu heller ikke så meget for de 69 kr skyld at jeg oprettede tråden, men mener for at høre hvad folk synes om det, om "man" kan bruge det til noget, eller om det alligevel bare indeholder ting som en "alm mand" alligevel ikke forstår, eller om det "bare" er proppet med en masse billeder som jeg alligevel ikke ville have råd til.
•