Omega Seamaster appetitlige billeder
Jeg har lige fået mit nye Omega ur, 2262.50 (Quartz, Mid-size) og ville da lige dele et par billeder med jer.

Grunden til valget af mid-size og quartz er hhv. at det passer bedre til mit håndled og jeg godt kan lide precisionen af quartz-ure.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Håber I kan lide billederne - jeg er hvertfald meget glad for mit nye ur. Icon_e_smile
Svar
Det er da også flot, og når du er afklaret omkring at det sal være quarts, så er den jo hjemme. Jeg kan langt bedre li viserne som her er fyldt med luminova end hvis det er skelet visere som de også avender. Det er nok bare mig der synes at sceleton visere ser ud som normale visere der har tabt tritium/luminova - men de her er flotte

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hey
tillykke med den Icon_e_biggrin og tak for de flotte billeder Icon_cool
Svar
Nice watch...
Tillykke med dit lækre omega.
Syntes også det er langt federe med luminova visere end skeleton, syntes også man bedre kan overskue luminova visere, hvis man skal se klokken på en halvt sek.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
tillykke med uret....

Den generelle holdning her på forummet er nok at ure skal være mekaniske og ikke quartz, men hvis du selv har foretaget den prioritering så kan du jo være lige glad. Det er i hvert fald et rigtig flot ur at se på!

Morten Icon_e_biggrin
Svar
Det er et skønt ur at se på - og un super størrelse. Du vil blive glad for at bære uret og rart er det selvfølgelig også at det altig passer.

Tillykke med det!

vh Baun
Svar
har været ejer af selv samme model i 5 år

dejlig model som er lidt speciel som var lige netop
derfor jeg valgte den

eneste minus, man får lyst til mer Icon_cool
når man først har haft sådan en problemfri omega Icon_e_biggrin
Svar
Hej

Ja quartzurene er der færre broblemer på end de mekaniske, men jeg vil til enhver tid alligevel vælge mekanisk, for de har sjæl, det har quartz ikke.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)