Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jacob - du klicker på PB hos en person der var interesseret i en Vespa - så henvender du dig nemlig direkte til ham og han får e-mail besked om det tilmed.
Begge de ure du kigger efter er gode - men jeg ville da nok - hvis du har råd - fokusere på JLC - bnåde memovoxen som er lækker også som gammel vintage - eller master compressor serien.
Yes - det med urene er jo ikke så særligt off topic, men det med Vespa er da.
vh John
•
Svar: 19
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg importerer rent faktisk Vespa'er fra 1960'erne. I tiptop stand, med originale papirer, og nysynede.
Og jeg er måske endda interesseret i bytte med fornuftige ure (op/ned).
Send mig en PM hvis du eller andre er interesserede, og jeg sender gerne billeder osv.
Christian: Jeg har sendt dig en PM.
•
jacob jensen
Unregistered
jeg er ved lære hvor man skriver hvad så i må undskylde hvis jeg har skrevet de forkerte steder. kommaer og puktum bruger jeg mange kræfter på sorry thats me. jeg har altid fart på,jeg er ikke lige klar over endnu hvordan man skriver til de enkelte, og det andet man kan på siden men jeg skal nok komme efter det
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
jacob jensen Skrev:jeg er ved lære hvor man skriver hvad så i må undskylde hvis jeg har skrevet de forkerte steder. kommaer og puktum bruger jeg mange kræfter på sorry thats me. jeg har altid fart på,jeg er ikke lige klar over endnu hvordan man skriver til de enkelte, og det andet man kan på siden men jeg skal nok komme efter det
Du kan under hvert indlæg se et felt med PB som du kan trykke på hvis du vil skrive direkte til ham der har lavet indlæget.
Skiv bare med eller uden punktummer - og prøv da selvsagt at skille så meget ad du kan men - alt skal læres
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:jacob jensen Skrev:jeg er ved lære hvor man skriver hvad så i må undskylde hvis jeg har skrevet de forkerte steder. kommaer og puktum bruger jeg mange kræfter på sorry thats me. jeg har altid fart på,jeg er ikke lige klar over endnu hvordan man skriver til de enkelte, og det andet man kan på siden men jeg skal nok komme efter det
Du kan under hvert indlæg se et felt med PB som du kan trykke på hvis du vil skrive direkte til ham der har lavet indlæget.
Skiv bare med eller uden punktummer - og prøv da selvsagt at skille så meget ad du kan men - alt skal læres
Ja! Hørt! No hard feelings, her!!
•