kopiure vs den ægte vare, det er dyrt at købe for billigt.
#1
Jeg har en i min familie der for 10 - 15 år siden rejste en del til thailand og kom hjem med billie kopier af rolex, siden den gang lige til nu, har jeg ikke brudt mig om rolex, det tror jeg bunder i at kopierne virkede billige og i min bevisthed jo ikke var den ægte vare, denne tråd komme efter at have læst i off topic
Citat:Definer "ordentlig" ! det kan jeg nok ikke, men der er masser af ordentlige mekaniske ure som kan købes nye, brugte eller Vintage fra 1000 kr og op - under denne pris kan man sikker også købe ordentlige ure, men så trænger de ret ofte til en kærlig hånd, men mindre man er ret dygtig og ret heldig!

Billige quartsure og fake ure er ikke "ordentlige" ure, synes jeg!
det var baun der skrev det og det er så sandt som det er sagt.
Jeg er nybegynder, hvis man kan bruge det udtryk, køber både quarts og "rigtigr" ure som der nu er råd til, men her i forumet har jeg fået øjnene op for rolex igen, denne gang de rigtige, købte iøvrigt ikke nogle af de billige kopi vare den gang, har ikke råd til rolex lige nu men det er jo det dejlige ved drømme, de holder en i "live".
Hver gang jeg ser et ur jeg virklig gerne vil eje så koster det en bondegård, men det er jo kvalitet og finish der stråler ud af uret, og det manglede fulstændigt ved de bilige kopier fra thailand.

Bare nogle sene tanker fra mig

hilsen
Peter M N
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)