Svar: 13
Tråde: 10
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg er på udkig efter endnu en omega, gerne dress og meget gerne fra 1968, har nu kigget et års tid, og synes der er noget langt mellem godbidderne, er nu faldet over nedenstående, og kunne ikke udgå at bemærke en vis glæde, stigende puls og tungere åndedrag, kan det være ægte kærlighed eller er det blot flitterstads? Hører gerne jeres uforbeholdene vuderinger.
[url]"http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=230226435128&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=013">http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=013[/url]
Med venlig hilsen
Benny
•
Svar: 188
Tråde: 12
Uuuha den er flot sådan en cushion Constellation. Jeg har selv en eller anden svaghed for disse urkasser. Og så NOS, 18K og 56x serie værk... Lækre sager helt igennem. Det mangler bare en original Omega rem, men det kan jo skaffes. Om man så er til guld eller ej er nok det store spørgsmål, jeg vil sige det kommer an på lejligheden. Nå ja, og så om man kan nænne til at bruge det nu når det er NOS...
---
Tommy
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Det bliver nok (er) halvdyrt - fra en af Ebay topsælgerne som giver tillid, og så NOS guld constellation. Cushion nok ikke verdens mest populære facon, men jeg kan nu rimeligt godt lide dem (ikke mine nr 1 men ret OK)
Dyr bliver den. En original guld omega lænke tror jeg ikke lige er sådan at skaffe til modellen
Jeg ville ikke købe for at gå med den, det TROR jeg den bliver for dyr til. Den er nok til en samling som NOS
vh
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det er nums...
Krognos har en stort set magen til til 9K - også i fin stand...
Men der er gode billeder - og en velkendt sælger - og mange der kigger med og byder...
Jeg gætter på 1300€
Så kød den hos Krognos - det ville jeg gøre! - men hvis du er født i 1968 så duer det jo ikke!
vh baun
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Ja, det er ikke min stil, men flot det er det!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 976
Tråde: 62
Det er et super flot ur.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Men mon ikke prisen går for højt op.
MVH Peter
•
Svar: 13
Tråde: 10
Hej Peter
Hvad mener du er "for højt op" ?
Med venlig hilsen
Benny
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
EUR 1.341,77
eller godt 10 K
Guld er godt.....
køb den hos Krognos - inden han sætter den op!
vh Baun
•