Omega bokse
Er der nogen der er faldet over en hjemmeside med oplysninger/billeder af hvilke bokse der tilbage i 50-60-70'erne har været brugt til de forskellige modeller.
Eller er det, hvad jeg lidt forventer, simpelthen ikke muligt da det var lidt tilfældigt eller ihvertfald forskelligt/skiftende hvilke bokse Omegaerne blev solgt i.
Det ville jo være fedt at have et helt sæt, altså ur og boks der passer sammen. For ikke at snakke om papirer, tags mv.

Jeg går meget op i at finde gamle bokse, og hvis man nu alligevel havde det rigtige ur til nogle af dem, så er man da kommet et stykke.

Man ser af og til et Omega til salg med "original boks". Jo tak, gammelt ur i gammel boks, men hvem kan være sikkert på at de 2 ting er leveret sammen. Kan det overhovedet lade sig gøre, med mindre der er fotomateriale tilgængeligt?

Desværre er det meget sjældent at boks og ur er fotograferet sammen i de gamle reklamer man kan finde på de forskellige sider, mig bekendt!

Måske en ide til en boks kavalkade?
Svar
Hej

Du har ret Benny som regel for du et gammelt ur i en ny boks.

MVH Peter
Svar
Hej Peter
Når man nu kan finde gamle bokse derude, kunne det også være rart at vide hvilke ure der har ligget i dem da de var nye. Kan være jeg må have dem med forbi på et tidspunkt. Måske Senior Halse kan huske nogle af dem. Nogle står der jo constellation på andre Dynamic. Men de fleste er bare Omega bokse.
Svar
Jeg stillede det samme spørgsmål for længe siden - og fik ikke så meget svar.

men hvorfor ikke tage teten?

Hvis ikke andre har started når jeg kommer hjem Fredag vil jeg starte en Box og Ur kavalkade hvor vi kan lægge billeder in af Vintage Omegaer med det vi tror er eller kan være den rette/originale box.

Så kan vi kommentere og i hvert fald sansynliggøre sammenhænge.

Benny kan du huske på Urmødet ovre hos dig havde jeg faktisk alle mine boxe med og prøvede at parre ure og boxe... du tog billeder.

vh Baun
Svar
Hey!
God ide Baun Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)