Nyt forum for Breitling
Jan Kirk
Svar
Så fik Claus T og klaus deres vilje Icon_e_biggrin

Ifølge statestikken skal der nok ske lidt her.

Jeg ser frem til at læse om Breitling.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Sådan!

Alt magt til Clauserne...... Icon_e_biggrin
Svar
Tillykke med det nye forum.

På Panarai forummet går der ofte dage og nogen gange uger mellem indlæggene.

Vi kan bare håbe at et forum mere giver endnu mere liv herinde!

Hvad med et Fortis forum, det har der også været spurgt til mange gange?
Svar
Christian Bentzen Skrev:Så fik Claus T og klaus deres vilje Icon_e_biggrin

Ifølge statestikken skal der nok ske lidt her.

Jeg ser frem til at læse om Breitling.

Jeg kiggede lige på alle mine indlæg på urforummet og kunne se, at jeg allerede havde efterlyst et Breitling-forum i maj 2004. Samtidig kunne jeg gense al den modstand jeg havde, da jeg stortset var den eneste Breitling-tilhænger på det tidspunkt. Hold op alle de skænderier der var.

Men lækkert med et Breitling-forum og jeg håber der er rigtig mange der vil bruge det. Jeg er desværre ikke så aktiv mere, fordi jeg har nok om ørerne med min dagligdag, men jeg læser sitet hver dag.

Klaus
Svar
Tillykke med det nye forum Icon_e_biggrin . Dejligt med et breitling-forum også Icon_cool
Svar
Vil også lige ønske god vind i sejlene. Sørg nu for at poste lidt spændende indlæg engang i mellem, og gerne andet end kun billeder og tillykke-med-dit-nye-ur-indlæg Icon_e_wink Jeg frygter lige som Benny at det kan ende som et "spøgelses-forum", hvor der kan gå dage mellem indlæggene. Derfor jeg ikke er tilhænger af for mange mærkeopdelinger. Men nu ligger bolden hos jer til at overbevise os om at vi tager fejl Icon_e_wink

/Mads
Svar
Jeg hører så den dem der synes at vi skulle lukke både Rolex og Omega og Breitling forum...

At have disse mærke forum betyder at man ofte føler sig begrænset til at tale om dette mærke - og altså ikke kan lave sammenligninger osv. - og hvis man gør det alligevel går andre måske glip af det fordi de ikke læser disse forum.

Nå, men det er jo besluttet og så er det jo sådan det er!

Håber så bare ikke at andre mærker føler at de ikke er ok, hvis de ikke har deres eget forum, for såp er det jo noget skidt!

Held og lykke!

vh Baun
Svar
Jeg ønsker også held og lykke med det, men synes som Baun tit det er svært fordi der i en tråd om Rolex pludseligt kommer noget ind om Omega, og så synes nogen tråden er stjålet fra den oprindelige "ejer". Det er ikke så let at undgå den slags krydsreferencer som leder til afsporinger, så ud fra det synes jeg også man skal undgå for mange fora.

Skulle jeg ha haft noget, skulle det meget hellere end alle mærkefora ha været en opdeling i nye ure (se hvad jeg har købt eller hvad koster et nyt?) - og - ja sjovt nok VINTAGE URE som kunne være ure der var mere end 10 år gamle - så havde man bare 2-3-4 fora at blade i
Nå held og lykke i alle fald med det nye Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg kan godt lide mærkefordelingen herinde, så et Breitling indlæg ikke drukner i et Rolex indlæg, sådan er det også på internationale forum, så jeg hilser kun et nyt forum velkommen.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)