Automatic Bumper
Hej
Er Automatic Bumper noget der er værd at købe et ur med
Mvh Per
Svar
Du må være meget mere specifik. Hvilket mærke med hvilken kaliber værk?

Hvis den virker, kan det ex i Omega da bestemt være samlerværdigt og det går jeg ud fra det her i forummet

Hammer automatik kom før rotor automatik og er mere sårbart - og i visse mærker svært at lave - men i Omega synes jeg de fungerer ret godt.
Der er flere værker med hammer i Omega + uret i sig selv er jo ret afgørende for om det er værd at købe
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Original Omega Seamaster Automatic Bumper classic steel watch made in 1954 in near mint condition.

classic gents wristwatch of the manufactuer: OMEGA Swizerland
Case made from stainless steel with gold top
diameter ( measured without the winding stem) 34,6mm .
condition of the dial: mint, perfect originally unrestored golden metallic dial with golden hands and raised golden indexes.
condition case: near mint, original unrestored.
condition of the movement: near mint , just professionally cleaned and timed bumper self winding movement with 17 jewels and cal.354.
condition of the glass: NEW
Watch is fully signed on : Case , dial, crown, movement with OMEGA
comes with new genuine leather band
Svar
Ja den er samlerværdig. Alt kan naturligvis afhænge af sælger - har han mange positive feedback eller good guys anmeldelser - så er det da godt

Er sælger ærlig og condition flot med original skive (ikke re-dial) i flot stand og maskinen OK - så snes jeg det er et mægtigt charmerende ur, og jo med nogle år på bagen, som ikke gør den mindre sjov

Pris kan jeg ikke sige - den vil nok hvis det er http://www.Ebay.de ligge omkring 300 - 500 € (er den sjælden og det kan jeg ikke helt afgøre lige på stående fod uden billede i alle fald - måske mere)

vh John
Besøg min blog om ure!
Svar
Her et eksempel på en bumper, har ikke haft den så længe og ikke rigtigt gået med den. Men flot syntes jeg helt sikkert den er.

İmage

İmage
Svar
Jo men der der calander model med den lidt buttede kasse er absolut værd at have med at gøre. Her min (også bumper naturligvis) - som NOK er re-dial - simpelthen fordi den er for flot - men som ikke ellers har noget der afslører andet end original
İmage
İmage

Jeg går da med min med mellemrum
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej John

Dit eksemplar er absolut samlerværdig endda med original sort skive hvad der er meget sjældent for de modeller.

MVH Peter
Svar
Takker for jeres hjælp
Svar
Takker for jeres hjelp
Mvh Per
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)