1665
Hej, er der nogen der har en ide om hvilket prisleje en drejekans til SD ref. 1665 ligger i? Mvh Chr
Svar
Et gæt er mellem 5 og 10k. Alt afhængig af stand og hvor tidsmæssig korrekt den skal være. Jeg tror faktisk at 5k er i underkanten. Desværre!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Lynette + indlæg = ca. 10k hvis periode korrekt
Indlæg = 3500 hvis periode korrekt
Nyt indlæg + lynette = 2000 ca
Nyt indlæg = ca. 700

Minimum....

Mvh Morgan
Svar
Hej

Det kan være at Mads kan komme med en mere præcis pris på en sådan reparation hos Klarlund, da jeg ved at han har fået lavet en lignende hos Klarlund.

MVH Peter
Svar
Hej Chr.

Jeg har lidt på fornemmelsen hvilket projekt du skulle bruge den krans til. Bød du ind på uret? 55k for en 1665 i ukendt stand uden krans er en høj pris.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej alle og tak for de som altid gode svar. Og jeg er helt enig... prisen endte - trods en sølle svensk valuta - på et lidt vel højt niveau alt taget i betragtning? Mvh Chr
Svar
Nogen der har et link? Gad jeg da godt se... Icon_e_biggrin

/Mads
Svar
...
[url]"http://www.pwpantbank.se/">http://www.pwpantbank.se/[/url]

Der er desværre ikke billeder af uret længere.
Men under slutpriser og nummer 184 står der hvad uret gik for.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Kan regne ud af det er en great white og uden krans. Det er nok i overkanten med mindre uret var flot men blot manglede krans og indlæg.

Jeg mener jeg gav ca. 2.5-2.700 kr. for indlæg og krans. Så stemmer meget godt med Morgans priser.

/Mads
Svar
Men de 60000 er vel SEK så 48.000 d.kr går jeg ud fra - helt uden at vide om det er meget eller lidt

For at andre kan være med lidt lettere sakser jeg lige - det kan vel ikke være så slemt at gøre

Rolex, oyster perpetual date Sea-Dweller, herrur, automatisk, heliumventil, boett och oysterlänk nr 93150 i stål, plexiglas, ca år 1977, ref 1665, saknar krans, kaliber 1570 original Rolex. 60 500 kr

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)