DLC hvor?
Hej Folks,

Kender I et sted hvor man kan få DLC behandlet et ur?

Mvh
M
Svar
Hej

Jeg har fået et PAM 0 (Logo) behandlet ved Bo Mølbak. Super flot, kan kun anbefales. Prisen var 1.800 kr.

RKH

PAM 164/183/87/0
Svar
Hvem gør det for Bo?

/Mads
Svar
Hej

Jeg troede kun at det var i USA at de kunne gøre det.

MVH Peter Icon_e_surprised
Svar
Jeg mener at han får lavet hos et eller andet teknologisk inst. et sted i København??? Det tog ca. 14 dage, de har vist prøvet nogle gange for at få det "rigtige" look (ikke med mit ur).

RKH
Svar
RKH Skrev:Hej

Jeg har fået et PAM 0 (Logo) behandlet ved Bo Mølbak. Super flot, kan kun anbefales. Prisen var 1.800 kr.

RKH

PAM 164/183/87/0

Hvordan har behandlingen holdt?
Har du et billede eller 2?
Og ved du hvem Bo bruger. Han har haft en Glycine tilsalg der også havde fået en omgang!
Svar
Må man spørge hvad DLC betyder.?
Har ike en anelse. Icon_e_confused
/CHristensen

mbording Skrev:Hej Folks,

Kender I et sted hvor man kan få DLC behandlet et ur?

Mvh
M
Svar
Christensen Skrev:Må man spørge hvad DLC betyder.?
Har ike en anelse. Icon_e_confused
/CHristensen

Som skrevet i et andet inlæg: Diamond Like Carbon.

[url]"http://en.wikipedia.org/wiki/Diamond-like_carbon">http://en.wikipedia.org/wiki/Diamond-like_carbon[/url]

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
Synes altid det er uheldigt at skrive helt samme spørgsmål på 2 forskellige fora samme dag - bare for at prøve at få hurtigere svar - så får man svarene spredt fjollet ud.

Vælg ET forum at starte på, så kan man jo skifte hvis der ingen svar er efter et par dage - synes jeg i alle fald.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Morten G. Skrev:
RKH Skrev:Hej

RKH

PAM 164/183/87/0

Hvordan har behandlingen holdt?
Har du et billede eller 2?
Og ved du hvem Bo bruger. Han har haft en Glycine tilsalg der også havde fået en omgang!

Han har også haft en superflot Omega Dynamic Chronograf tidligere der var blevet dyppet i den sorte gryde.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)