polering`pris
Hvad koster det ca at få poleret et ur på hos en urmager... har nemlig et par store ridser på mit omega`s lænke og lås... Icon_e_biggrin
Svar
De helt slemme ridser ville jeg nok lade være. Man fjerner simpelthen for meget materiale ved polering af dybe ridser, og efter 3-4 poleringer ender man op med en rundpoleret kedelig sag Icon_cry

De små overfladiske ridser kan poleres væk for et mindre beløb (2-500 kr.). Men få for guds skyld en kender til det. En ukyndig kan smadre kassen totalt og rundpolere skidtet, så det intet er værd.

/Mads
Svar
ok prøver at hører en prof i kbh hvad de siger... uret er kun 3 måneder.. er åbentbart ikke så god til at holde det..

tak for svaret...
Svar
Smut en tur forbi Mølbak eller Krognos. Hvis uret ikke er mere end tre måneder, bør det, du kalder store ridser, ikke være det - med mindre du har slået søm i med det. Normalt er de tre første ridser "enorme" uden at være det.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hmm når uret ikke er ældre ville jeg nok "æde" ridserne og sige at det var de første brugsspor Icon_cry Det gør altid lidt ondt men heldigvis er de første de ærgerligste. Vælger du at polere uret kan vi jo fortsætte scenariet og forestille os at du om tre mdr. igen står med nogler nye ridser. Dvs. uret bliver poleret 4 gange årligt. Om 3 år har du ikke mere ur tilbage... Icon_e_surprised

Så se på det som alm. brugsspor og indse at uret bare ikke kan se ud som nyt i tid og evighed. Det er ganske normalt...Derfor jeg som regel køber brugt Icon_e_wink

/Mads
Svar
ok...kan være jeg bare skal lade dem være... som i siger er det jo en brugsgenstand... og der kommer spor...tak for vejlednngn og god weekend.. Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)