Omega Speedmaster Broad Arrow
Hej Alle,

Jeg er ny bruger af vintageure.dk

Jeg er interesseret i folk som har erfaring eller andre brugbare oplysninger om dette ur Omega Speedmaster Broad Arrow - Steel-Red Gold on Leather strap. Reference: 321.93.42.50.13.001.

Der findes meget begrænset oplysninger om uret på Internettet udover det fremgår på Omegas hjemmeside kan jeg slet ikke finde oplysninger om uret!

Uret bliver mit første Omega ur så jeg er meget interesseret i oplysninger om uret.

På forhånd tak for hjælpen.

Benjamin
Svar
Hej Benjamin

Den kommer først til salg sidst i 2007 eller i 2008, jeg har selv bestilt den hjem til lager, dog med lænke.

MVH Peter
Svar
Prøv at søg på "Broad Arrow" her på Omega forumet og der kommer en masse oplysninger. Det er et rigtig flot og godt ur som jeg kun kan anbefale.

/Mads
Svar
Hej Peter,

Jeg skal have det med læderrem har altid synes at ure var flottere med rem, men uret er også rigtigt flot med lænke.

Jeg synes det er et rigtigt flot ur men har dog ikke set det i virkeligheden, er det lige så flot i virkeligheden som det er på nogle af billederne?

Jeg synes dog ikke det fremgår så godt på omegas hjemmeside, men har set det andre steder på nettet hvor det er helt vildt flot.

Ved du om uret kun vil blive lavet i begrænset antal? Jeg har hørt at det kun er visse omega forhandler der får lov til at bestille uret.

Ved du desuden om det er muligt at se uret hvis jeg kontakter Swatchgroup?

God Weekend.
Svar
Jeg har selv forelsket mig i det ur og var forbi Hvelplund, men hende jeg talte med kendte ikke uret og kunne ikke finde det i butikkens egne kataloger Icon_rolleyes

Hvad bliver den officielle listepris på sådan en fætter?
Svar
... Har lige hørt fra Hvelplund. 54k m lænke... (guld-stål)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)