Mit første rigtige ur :-)
Hej Alle

Lige en første post fra en ny glad ur-ejer!!! Icon_e_biggrin

Jeg har købt et (næsten) nyt Rolex - valget faldt på et GMT Master II Z-serie, efter hård konkurrence fra Omega seamaster og Rolex Sub...

Nu mangler jeg bare at overbevise mig selv om at jeg bare skal bruge uret hver dag på trods af at det sikkert får både ridser og skrammer... Icon_cry

mvh Thorkild

PS
Lige en tak til Flemming Storx, der har solgt mig uret. En good guy!!!

PPS
Skal man have en hjemmeside for at lægge et billede af vidunderet op?

[/img]
Svar
Hej.

Tillykke med uret.

Læg billederne ind på feks. [url]"http://photobucket.com/">http://photobucket.com/[/url]

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
TELØK!

Og selvfølgelig skal du bruge uret. Det kan tåle mange flere tæsk, end du tror. Om en god håndfuld år kan du få det let poleret og så er det som nyt igen.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej - tak for gratulationerne Icon_e_biggrin

Her er et (lidt fedtet) billede af den "lille" ny! (Ja - jeg har et SONY kamera)
İmage
Svar
Se du bare at få det ur på armen. Mit SUB har efterhånden været udsat for lidt af hvert fra militær øvelser over have arbejde til almindelige tæsk mod dørkarme, gelændere osv.

Tillykke med uret.
Thomas
Svar
Tillykke med uret. Du gør jo ikke jobbet nemmere for det stakkels SONY kamera ved at fotografere uret i modlys. Icon_e_biggrin

Jens-Kristian
Svar
Tillykke med uret.
Er selv den lykkelige ejer af samme ur fra sommer 2007 Icon_e_biggrin
Nyder det hver dag - en ren fornøjelse Icon_e_biggrin

Søren
Svar
Citat:Tillykke med uret. Du gør jo ikke jobbet nemmere for det stakkels SONY kamera ved at fotografere uret i modlys.

Hehe Icon_redface det kan jeg godt se... Icon_cool

Til gengæld kan man ikke så godt se alle mine fedtede fingre! Icon_e_wink

/Thorkild
Svar
Tillykke med dit nye ur..
Har selv lige anskaffet et magen til med rød/sort bezel.
Har haft det på armen siden jeg hentede det i Tyskland for tre uger siden, så bare ud af æsken med det.

Det er som med biler, den første skramme er altid den værste Icon_e_wink
Bedste Hilsner / Best Regards
Svar
Hej

Flemming Storx er altid god at handle med, og tillykke med dit nye ur.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)