Hjælp til værdiansættelse af DateJust
#1
Goddag.

En aldrende herre i nabolaget har et G/S DateJust fra 1985, med alle papiere, hangtags og kasser. Uret er kun båret ved særlige lejligheder og har derfor ingen ridser, hak eller lign. Der er alm. brugsspor på låsen og ellers står det rigtigt flot.
Uret er købt i Grækenland og har org . købskvittering

Hvad kan sådan en sælges for?

Det skal IKKE sælges, men han er nysgerrig efter at vide hvad det er værd.

På forhånd tak
Mvh
Guru13

____________________________________________________
"En mand med ét ur ved,
hvad klokken er.
En mand med to ure,
kan aldrig være sikker."
Svar
#2
guru13 Skrev:Goddag.

En aldrende herre i nabolaget har et G/S DateJust fra 1985, med alle papiere, hangtags og kasser. Uret er kun båret ved særlige lejligheder og har derfor ingen ridser, hak eller lign. Der er alm. brugsspor på låsen og ellers står det rigtigt flot.
Uret er købt i Grækenland og har org . købskvittering

Hvad kan sådan en sælges for?

Det skal IKKE sælges, men han er nysgerrig efter at vide hvad det er værd.

På forhånd tak

1985 ? Så er det vel plexiglas. Ca. 12.000-14.000,-. En forhandler vil nok tilbyde 8-9.000,-

Mvh
Morgan
Svar
#3
Med lidt held, og hvis det er uden spaghetti lænke og i flot stand, vil jeg mene ca. 15-16 k. Det ved jeg flere har solgt dem til. Men igen det kræver at man lige har køberen. Modellen er jo ikke så populær som sportsmodellerne.

/Mads
Svar
#4
Mange tak.
Jeg havde selv sagt omkring 13K til ham, men vidste at der herinde var folk med lidt mere forstand på det end jeg.
Mvh
Guru13

____________________________________________________
"En mand med ét ur ved,
hvad klokken er.
En mand med to ure,
kan aldrig være sikker."
Svar
#5
Hej

Jeg har set et lignende eksemplar solgt til 15500 kroner herinde, også med det hele, og med en lidt slidt lænke.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)