Ur tilbage efter service
#1
Har lige hentet mit Submariner fra eftersyn hos Klarlund idag. Det kostede 2600 kr og jeg har været 10 år om at tage mig sammen til det da jeg syntes det var rigtigt mange penge når det nu ikke var i stykker. Det var først her inden for det sidste års tid hvor det var begyndt at knase lidt når jeg træk det op jeg tænkte nu var det nok tid.

Men det er absolut alle pengene værd. Det er jo fuldstændigt som at få et nyt ur. Jeg havde overvejet at ofre en ny lænke da den var blevet lidt træt at se på men det ville da ha været spild af penge for den ser fuldstændig ny ud og huset er osse blevet poleret helt op til ny stand og der er kommet ny krone (fortalte de at det gjorde de altid)

Jeg kan kun sige til dem der overvejer at det er absolut alle pengene værd og det er en dejlig følelse at få det på armen igen med god samvittighed.
Svar
#2
Det er rart at høre. Men det er typisk for Rolex - at folk ikke tror deres egne øjne. Klarlund kan deres kram, og nu har du et nyt ur de næste 8-10 år.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#3
Super Icon_e_biggrin Du fremhæver nu kun den visuelle forskel. Husk også på at "motoren" igen er blevet toptrimmet og kører som den skal. Men det ser man jo ikke i samme grad som en poleret kasse og lænke. Men det er en rar fornemmelse at få et nyserviceret ur på armen. Fornemmelsen af at alt bare er i orden og at man næsten har fået et nyt ur Icon_e_smile

/Mads
Svar
#4
Jeg har selv et ref 5513 til eftersyn hos Klarlund. Jeg har dog frabedt mig polering af kassen etc. Vil kun have serviceret værket men glæder mig da stadig til at se igen Icon_e_biggrin
Svar
#5
Hej Mester

Der er jo en grund til at det koster lidt at få et ur serviceret, det er jo ikke kun det visuelle, men mest det du ikke kan se.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)