Nogen der kender Kukhuset.dk - Stevn Gjelstrup???
Kukhus.dk (Stevn Gjelstrup),Slagelse, er begyndt at annoncere her på vintageure.dk.

Han priser er meget lavere i forhold til "fagets priser" hos Bo Mølbak og Krognos. Jeg har nogle ikke så værdifulde ure, hvor det kan være lidt voldsomt med 1.500,-, eller 2.000,- for en kronograf.

Er han bedre til at lave ure end hjemesider?

Se <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kukhus.dk">www.kukhus.dk</a><!-- w -->

Peter Møller, Lejre
Svar
Spændende om nogen har erfaring, men hvordan får man lige sit ur til Slagelse - kører man så er fordelen væk, og sende, som værdi brev og hvad ved jeg tager jo også lidt af fordelen
(hvis man ikke bor der i nærheden)
Jørgen Krognos boede en gang ved Faxe tror jeg, og han kørte en tur rundt i CPH og hentede ure - og afleverede igen en uge eller 14 dage efter - det var ret godt - at få uret hentet hjemme og afleveret igen

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jørgen Krognos boede en gang ved Faxe tror jeg, og han kørte en tur rundt i CPH og hentede ure - og afleverede igen en uge eller 14 dage efter - det var ret godt - at få uret hentet hjemme og afleveret igen

vh

Nemlig, og det var faktisk sådan, at jeg blev kunde hos Jørgen Petersen fra Krognos.

Hvis kukhuset gør det samme, så får han nok en del kunder.

Venligst

Stefan Garvig
Svar
petermm Skrev:Kukhus.dk (Stevn Gjelstrup),Slagelse, er begyndt at annoncere her på vintageure.dk.

Han priser er meget lavere i forhold til "fagets priser" hos Bo Mølbak og Krognos. Jeg har nogle ikke så værdifulde ure, hvor det kan være lidt voldsomt med 1.500,-, eller 2.000,- for en kronograf.

Er han bedre til at lave ure end hjemesider?

Se <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kukhus.dk">www.kukhus.dk</a><!-- w -->

Peter Møller, Lejre

Hej Peter...
Jeg blev lige gjort opmærksom på din post og ang.priser kan jeg sige at mine priser er vejledende, dvs. kunden og jeg aftaler en pris på reparationen, når jeg har haft lejlighed til at se på uret.
Vedr. hjemmesiden, kan jeg berolige dig med at jeg er udlært i at lave ure, mens jeg er en stakkels amatør, hvad gælder den ædle kunst at lave hjemmesider! Icon_e_smile
Jeg har for ganske nyligt fået ordnet mit transportproblem, så jeg nu kan tilbyde afhentning og aflevering af reparationer(mod en ekstrabetaling)
Jeg satser på at finde en fast dag i ugen, hvor jeg kører (for ikke at bruge al min tid bag rattet og for at gøre transportprisen billigere for den enkelte.)
Er der noget, du vil have uddybet, er du meget velkommen til at kontakte mig!
Med venlig hilsen
Stevn Gjelstrup
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Kukhus.dk">www.Kukhus.dk</a><!-- w --> <!-- e --><a href="mailto:rep@kukhus.dk">rep@kukhus.dk</a><!-- e -->
Svar
Hej Stevn

Fint at du melder dig på banen.
Jeg bor i Lejre, så jeg kan godt hente og bringe selv.
På tirsdag får jeg den seneste tilføjelse til min lille Heuersamling, et "Heuer Professional Automatik 200 meters" dykkerur fra 1984. Det trænger vist til et service, så det kan være at jeg snart kommer ned til Kukhuset.

Vedr. dine priser. I Kbh. er vejledende pris på et mekanisk ur 1.500,- og på en kronograf 2.000,-. Din vejledende er henholdsvis 950,- og 1.200,-. Så selv om prisen er vejledende skulle du jo gerne være billigere. Og hvis du så er lige så dygtig, er det jo bare dejligt for os kunder!

Peter

İmage
Svar
petermm Skrev:Hej Stevn

Fint at du melder dig på banen.
Jeg bor i Lejre, så jeg kan godt hente og bringe selv.
På tirsdag får jeg den seneste tilføjelse til min lille Heuersamling, et "Heuer Professional Automatik 200 meters" dykkerur fra 1984. Det trænger vist til et service, så det kan være at jeg snart kommer ned til Kukhuset.

Vedr. dine priser. I Kbh. er vejledende pris på et mekanisk ur 1.500,- og på en kronograf 2.000,-. Din vejledende er henholdsvis 950,- og 1.200,-. Så selv om prisen er vejledende skulle du jo gerne være billigere. Og hvis du så er lige så dygtig, er det jo bare dejligt for os kunder!

Peter
Hej igen... det er jo kræs, du er ved at anskaffe dig der!
Ang. mine priser, så har jeg ikke de (sikkert) store udgifter til forretningsleje m.m, som mine københavnske kolleger må trækkes med.... og det skal da også komme mine kunder til gode! Icon_e_smile
Hvis du skal af Slagelse kanten til, skal du være velkommen.
M.v.h
Stevn Gjelstrup
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)