en panerai fans bekendelser
Hej med jer Icon_e_smile

Jeg har i en del år været ramt af panerai bacillen. Faktisk skete det under en udsendelse i Lorry, hvor Kristian sad med et Panerai ur og præsenterede sin nyudkomne bog. Jeg strøg ned for at købe bogen og blev straks fanget af urenes verden. En bedre og indlevende indgang til denne verden kan jeg næppe forestille mig.

Jeg blev hurtig klar over at sådan en ur måtte jeg ha´! men finanserne var ikke til det. Det blev til en Panerai bog fundet i god stand på ebay og masser af kigning på "nettet". "hvis nu det skulle være, hvilken model skulle det nu være osv" Icon_razz Icon_e_smile

Så skete det at en kollega havde været i hongkong og han havde der købt et par kopier som han tænkte kunne dæmpe min trang. Jeg var ikke stolt af det, men prisen på 500kr lokkede og købt blev det.
På den måde kunne jeg se om der virkelig skulle bruges så mange penge på noget så "unødvendigt" - undskyldte jeg.. Jeg har nu båret uret i tre år. Det er med mekanisk værk og med glas på bagsiden så man kan se uret dikke derudaf. Jeg har været og er stadig utrolig glad for at gå med det også selvom finishen er langt fra originalerne.

İmage

Så nu skulle det ske, jeg måtte ha´ et rigtig Panerai og efter mange overvejelser er valget faldet på et PAM00164. Jeg er udelukkende gået efter hvad jeg ville bære og være glad for indenfor min økonomiske formåen forståes Icon_e_wink og har derfor ikke skænket det en tanke om den pågældende model nu ville holde prisen eller måske endda stige med tiden...
İmage
Jeg syns at tallene er smukke og så har jeg altid syntes sekundviseren kl 9 er for fed en detalje Icon_e_smile Den brune alligatorrem er jeg sikker på kan bruges til mange lejligheder.

Uret er bestilt hos klarlund med en leveringstid omkring de 4måneder plus minus i ved... Det er nu engang fedt at vide at ens drømmeur er på vej Icon_e_biggrin

Ja det var bare lige en lille historie der måtte ud mellem sidebenene!

mvh

en dedikeret panerai fan!
Mvh

Kristian
Svar
Tillykke med dit nye (rigtige!) ur! Det får du helt sikkert glæde af. Kvaliteten vil ikke fornægte sig, når du får et ægte i hånden.

Godt at se, at du er kommet til fornuft (jeg ønsker kopisterne hen... ). Håber du i fremtiden vil fraråde folk at gå med kopiure, fordi de snylter på andres gode ideer og hårde arbejde.

Slå et søm gennem kopien og bær den lille ny med ære!

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
GTwatch Skrev:Tillykke med dit nye (rigtige!) ur! Det får du helt sikkert glæde af. Kvaliteten vil ikke fornægte sig, når du får et ægte i hånden.

Godt at se, at du er kommet til fornuft (jeg ønsker kopisterne hen... ). Håber du i fremtiden vil fraråde folk at gå med kopiure, fordi de snylter på andres gode ideer og hårde arbejde.

Slå et søm gennem kopien og bær den lille ny med ære!

# Stefan

Tak for velkomsten Stefan Icon_e_smile

Nu skal tråden jo ikke dreje over på kopi/ikke kopi, det kan vi gemme til en anden tråd, men jeg _tror_ nu faktisk ikke det er så stort et problem.

Jeg har nu haft et rigtig panerai på håndleddet og... oplevelsen var fantastisk Icon_razz Det er bare lækkert håndværk! Det er sket mere end en gang at jeg tager ur på uden at trække det op... Og ur det har jeg jo i mobilen Icon_e_wink
Mvh

Kristian
Svar
Panerai er tæske lækkert!

Når du står med dem i hånden og sammenligner, vil du ærge dig, at du ventede så længe.

Mere vil have mere - så god jagt fremover (hehe, fra nu af ryger alle dine sparepenge samme vej Icon_cool ).
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej Kristian

Ja,velkommen i klubben.

Hvis du ikke kan vente på at Klarlund får et hjem,så har jeg et sprit nyt
tilsalg inde på salgssiden,som du kan købe,helt uden vente tid.

Mange hilsner

Bo Hansen(Kongen)
Svar
kongen Skrev:Hej Kristian

Ja,velkommen i klubben.

Hvis du ikke kan vente på at Klarlund får et hjem,så har jeg et sprit nyt
tilsalg inde på salgssiden,som du kan købe,helt uden vente tid.

Mange hilsner

Bo Hansen(Kongen)

Hej Bo,

Jeg har skam set dit ur og iøvrigt lagt mærke til din imponerende samling af ure Icon_razz holdaop siger jeg bare, der må være røget mange penge i den retning Icon_e_smile

Det her er det første ur i den kaliber og jeg ser meget frem til hele oplevelsen med at skulle hente det og omkring dette, så det er derfor Klarlund er valgt denne gang. Men måske næste gang .. ! Icon_e_wink

Iøvrigt det remspænde du har på dit ur er det std remspændet ?
Mvh

Kristian
Svar
Hej Kristian

Jeg købte også mit første rigtige ur hos Klarlund,så jeg kan godt
følge dig.

Mht.Spændet,der er std.foldespænde på den model.

Glæd dig,det er kanon lækkert.

Hilsen

Bo(Kongen)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)