Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg kan tilslutte mig utroligt flot ur, især hvis den patinerer som der skrives, for så stiger den nok en hel del.
MVH Peter
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Nej, brun passer SLET IKKE til blå - send du hellere uret til mig
# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 115
Tråde: 45
Forresten: Skulle i kende nogen som har et nyt "Bracelet ref. 78390 with endlink Ref. 503 B" så må i MEGET gerne sige til. Det er nemlig det bånd som i sin tid blev udleveret sammen med Daytona i 90'erne. Ville gerne have en ekstra bånd til uret
TAK og god week-end
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Torben kan de lænker ikke fås hos AD´s? Skulle da være underligt om lagrene allerede er tømte hos Rolex. Men det har du vel sikkert forhørt dig om. Der er jo i bund og grund tale om en alm oysterlænke som de øvrige der stadig produceres.
/Mads
•
Mads Gjødesen Skrev:Torben kan de lænker ikke fås hos AD´s? Skulle da være underligt om lagrene allerede er tømte hos Rolex. Men det har du vel sikkert forhørt dig om. Der er jo i bund og grund tale om en alm oysterlænke som de øvrige der stadig produceres.
/Mads
Hvis man spørger Rolex på "Bracelet ref. 78390 with endlink Ref. 503 B" så er svaret "Har vi ikke mere - har kun med SEL". Så har desværre kun et håb at en forhandler eller en samler har et ligende
Hvis du kan hjælpe ville jeg blive UTROLIG GLAD
•