Junkers ure???
Har set Junkers ure på et par hjemmesider og synes de ser og lyder som noget der er værd at tilføje til samlingen....

IronAnnie JU 52, 6620-1
Corrugated Sheet JU 52, 6218-1
Elevation Record Flight F13, 6258-2S
Chronos JU 52, 6520-2

Men er der noget jeg bør vide om modellerne( én jeg bør fokusere på) og evt et godt sted at handle????

MVH

SK
Svar
Nu skal dette jo ikke blive en reklamesøjle, men...

Jens fra http://www.ur-tid.dk (jenslh her på forum) er den danske importør. På hans hjemmeside kan du læse en masse fornuftigt, og fanger du ham på mailen eller telefonen, får du med garanti en god ur-sludder.

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej

Hvis du vil købe et Junkers ur vil jeg absolut mene at du skal købe det af Jens Lyck.

MVH Peter
Svar
Jeg har selv overvejet et Junkers ur, og talt med Jens om det.. Han er virkelig flink til at svare på spørgsmål, og svarer hurtigt i et velformuleret sprog.. Det er herligt, så det vil jeg gerne anbefale dig, på trods af at jeg endnu ikke har købt noget af ham..

Personligt overvejer jeg kraftigt et køb af Chronos JU 52, 6520-2, men har endnu ikke helt bestemt mig.. Jeg overvejer at tage en snak med ham om IronAnnie JU 52, 6620-1 da det også helt sikkert er et smukt ur.. Icon_e_smile

Held og lykke med det!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar
Jeg tror man får ur for pengene i alle fald hos Junker. Jeg købte til min søn (29 år så ikke lige barn) en Junker Flight world record som blev samlet medens forsamlingen så på under urmødet på Frederiksberg - hvor vi begge var med.

Sådan mest for sjov, for at få gang tingene - og så blev det halv pris, men faktisk har det fået rigtigt megen armtid hos ham, og han har såmænd lidt at vælge mellem selv + kan låne af mig

Jeg synes det store Molnija 3606 værk ser rigtigt pænt ud, og jeg er ikke i tvivl om det går i mange år.

Eneste minus var remmen, men det er jo smag og behag. Han ville putte Nato eller Zulu på, men efter jeg har givet remmen en god gang patina ved at vride og dreje i den, så den ikke ser helt ny ud, så er han såmænd også blevet glad for den.

Vist er det ikke Patek Icon_e_smile - men til prisen - masser af ur.

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er selv den glade ejer af et Junkers 52 6216-1, herligt ur. Også et ur der får rigtig meget tid på armen, kan også kun anbefale Jens Lyck.

Vh
Benny
Svar
Så kan jeg også udtale mig. Icon_e_biggrin Har været på posthuset og hente mit Junkers 52 6216-1.
Virkelig meget ur for pengene. Jeg kan godt love at det får meget tid på armen. Desuden vældig fint proportioneret urkasse.
Svar
Nåeh....
Valget blev truffet torsdag, hvor jeg bestilte et Elevation Record Flight F13, 6258-2S, efter lidt skriven-frem-og-tilbage med Jens...

Glæder mig til det ankommer.... Icon_e_biggrin

SK
Svar
Så kom den!!! Igår klokken 10:21
Super klokke!!! Icon_cool
Det enkle og elegante er nyt for min arm, men absolut klædeligt!!!

Tak til Jens for super korrespondance!! Icon_e_biggrin

Køber helt sikkert mere hos ham!!!

MVH
SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)