Box 68.00.08 - brugt hvilke år og til hvad?
Med reference til en tidligere tråd:
[url]"http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?p=23084#23084">http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic. ... 3084#23084[/url]

Jeg har fået denne boks, og jeg kunne godt tænke mig at vide i hvilken periode Rolex har solgt ure med denne æske. Så vidt jeg har forstået startede de i 88, men hvornår stoppede de?

Og til hvilke ure har æsken været anvendt? Har man fx nogensinde kunne få Submariner med denne æske?

Æsken jeg har er i nogenlunde stand, men kunne godt have været pænere. Primært indvendigt er der lidt pletter på yderboksen, måske fra fugt. Læderet har lidt mærker, men er ellers relativt pænt.
Har ikke helt kunne finde denne boks' værdi, men hvis der kan indkasseres en lille fortjeneste kunne jeg måske anvende den til i stedet at dække lidt udgifter til anskaffelse af den nuværende Submariner boks.
Nogen der kan give et bud på dennes værdi?
Svar
Lidt billeder til de nysgerrige:
İmage
İmage
İmage
Svar
Den boks type blev brugt op gennem 90´erne til bla. alle sportsmodeller inkl. Submariner. Den findes i forskellige ref. nr. men forskellen er begrænset.

Værdien er ikke på niveau med vintage boksene. Jeg vil mene ca. 500 kr. De er relativt lette at finde og største problem er at der er mange kopier i omløb. Så se dig godt for...

/Mads
Svar
Tak for svaret Mads.

Er denne boks virkeligt op mod 500 kr. værd? Selv i den stand som min boks er? Altså med lidt brune pletter indvendigt i yderboksen mener jeg.

Hvor er det bedste sted at forsøge at få solgt en sådan boks uden for meget besvær?

Mvh. Martin
Svar
Hvilket nummer har box'en? (står på undersiden)
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar
TR-DK Skrev:Hvilket nummer har box'en? (står på undersiden)

Jamen den har nummer 68.00.08, som der står i trådens overskrift. Glemte vist lige at få skrevet i selve trådens tekst.

Mvh. Martin
Svar
mhca Skrev:

Jamen den har nummer 68.00.08, som der står i trådens overskrift. Glemte vist lige at få skrevet i selve trådens tekst.

Mvh. Martin

Burde selve kartonen så ikke være med måne landskabet? Men uanset det så vil selve bokset kunne bringe 550 - 650 kr.
Torben Rick

Svar
TR-DK Skrev:
mhca Skrev:

Mvh. Martin

Burde selve kartonen så ikke være med måne landskabet? Men uanset det så vil selve bokset kunne bringe 550 - 650 kr.

You tell me Icon_e_biggrin Jeg ved det ikke.
Er der nogen gode steder at finde ud af sådan noget? Fx. nogle gode hjemmesider.

Ok, så det er altså selve boksen i træ med læder, der har værdi, og yderboksen har mindre betydning. Rart at høre.
Så skal jeg bare beslutte mig for om jeg skal sælge, og så finde et nemt sted at gøre dette.

Mvh. Martin
Svar
Hvad mener du egentlig med månelandskabet? Er det ligesom den her:
İmage
???

Mvh. Martin
Svar
mhca Skrev:Hvad mener du egentlig med månelandskabet? Er det ligesom den her:
İmage
???

Mvh. Martin

YEP Icon_e_wink
Torben Rick

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)