Hvorfor nu det"
#1
Jeg har lige siddet og set på solgte ure. Der er solgt en Girard-Perregaux Traveller II den 13. men hvorfor er der "pillet" ved de 2 billeder af bagsiden? Hvad er det vi ikke må se?
Mvh
Søren
Svar
#2
Søren Ingvardsen Skrev:Jeg har lige siddet og set på solgte ure. Der er solgt en Girard-Perregaux Traveller II den 13. men hvorfor er der "pillet" ved de 2 billeder af bagsiden? Hvad er det vi ikke må se?
Mvh
Søren

Hej Søren

Jeg har solgt dette ur. Og det er serienr. som er dækket over.

Der er ikke "skjult" noget.

Med venlig hilsen
Jan Kirk

Vintageure.dk
Svar
#3
Hvorfor er det egentlig at det er en god ide at skjule det fulde serienr.?

Er det for at andre ikke kan anvende billederne til at vise at de har ejet dette ur til brug i svindel?
Jeg forstår folk der skjuler nummerpladen på deres bil, men har ikke helt kunne gætte mig til en forklaring på dette, som jeg er sikker på er korrekt.

Mvh. Martin
Svar
#4
Hej Søren
Det Jan har gjort er helt normalt. Køber, eller for den sags skyld sælger kan ikke være interesseret i at offentliggøre serienr. Der kunne måske være suspekte personer der kunne bruge nr. til at melde uret stjålet eller noget i den stil.

Det er ihvertfald det jeg har regnet mig frem til. Du ser det meget ofte, også nummerplader på biler der sættes til salg dækkes tit over.

Vh
Speedy
Svar
#5
Hej

Det er normal praksis at man ikke viser hele serienummeret.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)