Denne er også skummel
Dt er igrunden utroligt hvad de kan få ud af det. Check lige denne streng:

[url]"http://www.ioffer.com/i/15307542">http://www.ioffer.com/i/15307542[/url]

"Det er faneme uhyggeligt du ...."
Svar
Ioffer.com er "ebay" for kopivarer. Her er ingen kontrol med hvad der bliver solgt. Så en tommelfingerregel er at ALT er kopivarer. Det er vist almindelig kendt blandt brugerne.
Jeg ved godt det er forkert at sælge kopivarer, men så længe prisen og beskrivelsen afspejler dette, kan man jo bare gå i en stor bue uden om. Det er straks langt værre når kopivarer sælges som værende den ægte vare. Så er der folk som bliver franarret masser af penge.

/Mads
Svar
Ja det er da rigtigt Mads. Hvar har du på håndleddet ???

mvh
Viggo S-I
Svar
Skummelt sted....

Har ikke noget på håndleddet fra ioffer Icon_e_wink Lige pt. et vintage Rolex SD 1665. Et af de flotteste modeller i mine øjne. Dig??

/Mads
Svar
Mit gamle og udtjente Casio ProTrek med alskens måleri fik for meget lys (opladning) og afdik ved døden. Har et Seko Diver mekanisk ur på i dag. Men køber et PAM i nærmeste fremtid. Har talt med Bo Hansen idag. Desværre havde han solgt en GTM237. Men han har 2-3 andre hvor de 2 af dem er interessant. Ellers har jeg et arvestykke med indgraverede navne i. Uret går i arv i vor familie. Det er en Omega Connstall. med lænke i 18K guld. Smukt ur.

Hilsen
Viggo S-I
Svar
Hej

Meget tydelig på billederne at der er tale om kopier.

MVH Peter
Svar
Hvad er et Omega Connstall? Billeder! Icon_e_biggrin
Svar
Omega Constallation (tror nok det staves sådan). Det er et ældre Omega. fra sidst i 60´erne beg. ag 70´erne. Et arvestykke. Det er blevet renoveret både med glas, hus og kæde. (ca. 6.000,-)

Viggo S.I.
Svar
Ahhh... Constellation... Jeg er med. Havde bare ikke hørt udtrykket "Connstall" før... Icon_e_biggrin
Jeg er dog stadig interesseret i at se et billede uret, hvis du da vil vise det frem Icon_e_smile .
Svar
Jammen gerne, jeg ved bare ikke hvordan ....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)