købes en breitling box
#11
Mads Gjødesen Skrev:Jeg tror bare I skal gå efter lyden af en masse tikkende Omega´er d. 30.
Men lad os nu se...Vel mødt d. 30.

/Mads
Spørgsmålet er om vi kan have ham med ved bordet hvis han ligefrem sidder der og tikker under sandwichen? (unskyld stavningen - og kvaliteten)
JH
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#12
Icon_redface Undskyld TC, jeg var selvfølgelig for kort og måske for "indforstået" i mit korte svar.

Jeg har en box du stort set må få, men den er ikke noget særligt - og altså ikke værd at ofre porto på. Derfor ville jeg blot sige at jeg tager den med på urmødet - og en interesseret kan få den for at sige "Omegaer er gode".

Det er sådan en sort fidus med lynlås og der står BREITLING swiss chronographs på den. indeni er der en skumgummifidus til at sætte uret i. Du må gerne få den, hvis du henter den her i Nyborg eller kommer på urmødet eller?

Og bare så i kan finde mig. Jeg er en lille tyk mand, som er ret skaldet, har en antydning (skygge, kunne man sige hvis der bare var farve nok) af tyndt, gråt skæg og jeg er dårligt klædt, men jeg bærer som regel et gammelt pænt Omega - det skulle være let nok!

vh Baun
Svar
#13
Baun, du er da nu så beskeden.....
Det var ment som en kompliment.

Lars
Svar
#14
Jeg kendes også let på at den mørke striktrøje ofte er mere eller mindre dækket af hvide hundehår - overfølsomme bør holde afstand.

vi ses!

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)