kender i dette brietling ur
#1
[url]"http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=4698505&forum=217&road=&search=&sort=ID%20DESC&status=1">http://www.trendsales.dk/main.asp?site= ... C&status=1[/url]

kender i det, og er det en ok pris, jeg skal af men 1750 kr
Svar
#2
Hvid det er en Breitling Cadette som beskrevet og i god stand er det et godt køb.

JK
Svar
#3
hvad ligger de normalt på
Svar
#4
Det er en god pris, dog skal du være opmærksom på at urkassen er af chrom og ikke stål som der står i annoncen, det sænker prisen.

Men 1750 dkr er en absolut god pris så tillykke med dit nye ur.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#5
Bjarne Skrev:Det er en god pris, dog skal du være opmærksom på at urkassen er af chrom og ikke stål som der står i annoncen, det sænker prisen.

Men 1750 dkr er en absolut god pris så tillykke med dit nye ur.

hvordan kan du se at det er chrom, og har du nogle ide om en pris
Svar
#6
Jeg fik uret tilbudt for kort tid siden med samme billede som du har sat ind, sælger oplyste af der på bagkassen stod Stainless steel back, hvilket er det samme som at det kun er bagkassen der er stål og resten i chrom.

Men jeg kan glæde dig med at jeg faktisk bød mere for uret end det du har købt det til, så alt ialt en rigtig god handel du har gjort. Icon_e_wink
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#7
Ja fra 1958 og med teksten stainless steel back på bagsiden, så er det chrom - med 1750 kr er den da absolut helt OK, men underligt der ikke er nogen af de mange der sprøger sælger, der spørger hvad der ligger i den. Jeg gætter Valjoux 7733 men havde det f.eks være 22 eller 23 havde det krævet en anden pris.

vh john
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
hannover_dk Skrev:Ja fra 1958 og med teksten stainless steel back på bagsiden, så er det chrom - med 1750 kr er den da absolut helt OK, men underligt der ikke er nogen af de mange der sprøger sælger, der spørger hvad der ligger i den. Jeg gætter Valjoux 7733 men havde det f.eks være 22 eller 23 havde det krævet en anden pris.

vh john

hvad ville en pris ligge på hvis værket havde været 22 eller 23
Svar
#9
TC Skrev:
hannover_dk Skrev:Ja fra 1958 og med teksten stainless steel back på bagsiden, så er det chrom - med 1750 kr er den da absolut helt OK, men underligt der ikke er nogen af de mange der spørger sælger, som spørger hvad der ligger i den. Jeg gætter Valjoux 7733 men havde det f.eks være 22 eller 23 havde det krævet en anden pris.

vh john

hvad ville en pris ligge på hvis værket havde været 22 eller 23

Jeg ville tro man havde brugt stå hvis det var, men i chromkasse - og et kendt mærke er det jo - med mange købere til følge, så i valjoux 22 eller 23? nok - 6-7.000 kr ville jeg tro og nok let 10.000 i stål hvis den er pæn og serviceret - men det er bla.a. "lidt" svært at se skiven på billedet så forbehold for hvad det er

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#10
her har du exempel på en Valjoux 22 i en stål kasse som går i ret god pris men også i godt mærke og pæn skive som enten er en gammel refinish eller original
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?View...&rd=1&rd=1

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)