21-02-2007, 12:59 AM
Kære Alle
Det har været dejligt med den store interesse for et urmøde i København.
Arrangementet kommer til at foregå fredag den 30. marts kl. 19.00 på Frederiksberg.
Det foreløbige program;
Urmager Tommy Munk viser hvordan et mekanisk urværk skilles og fungerer. Dette vil blive vist på "storskærm".
Tommy er uddannet på Bornholm, og har arbejdet 3 år som urmager, men blev træt af at skifte batterier til sidst. Han beskæftiger sig nu med ure på hobbyplan.
Der nydes en kop kaffe/the, øl/vand og sandwich.
Jens Lyck, importør af Junckers Ure vil vise hele sin kollektion frem. Måske har han et godt "Urmødetilbud" - jeg tror han pønser på noget 
Klaus Fisch-Thomsen, watchwindershop.dk viser sine windere og urkasser frem, og lover at der er et rigtigt godt "Urmødetilbud" denne aften.
Salgs/bytte delen starter, hvor man på opstillede borde kan fremvise sine salgsobjekter, og handelen, snakken og hyggen kan foregå lystigt.
Auktion! Hvis du har et ur eller urrelaterede effekter til bortauktion, er det her du har mulighed for at sælge dem til højstbydende.
Handelen ved "boderne" fortsætter, ligesom hyggen og snakken kan fortsætte.
Tilmelding via mail til <!-- e --><a href="mailto:benny@frederiksberg.dk">benny@frederiksberg.dk</a><!-- e -->
-Husk at påføre navn, og telefonnummer.
Dernæst vil du modtage en mail med kontonummer til betaling af kr. 100.-til dækning af sandwich, kaffe/the, øl og vand i passende mængder samt rengøring af lokalet.
Efter betaling får du tilsendt den nøjagtige adresse.
Skulle de kr. 100.- ikke række til fri bar hele aftenen, vil det være muligt at købe øl og vand til rimelige priser
. Skulle der derimod blive tale om overskud, vil dette blive brugt på et nyt arrangement til efteråret såfremt dette bliver en succes!:idea:
Tilmeldingsfrist 23/3-07.
Max 50 deltagere
/. Det skal tilføjes at jeg på ingen måde er urekspert eller noget i den retning. Har bare lyst til at møde en forhåbentlig masse flinke urinteresserede mennesker under hyggelige og lærerige former, og det virker som om jeg ikke er den eneste der har det sådan - heldigvis.
Har du spørgsmål, så ring på 2898 0540.
Mange hilsner
Benny Bundsgaard
Det har været dejligt med den store interesse for et urmøde i København.
Arrangementet kommer til at foregå fredag den 30. marts kl. 19.00 på Frederiksberg.
Det foreløbige program;
Tommy er uddannet på Bornholm, og har arbejdet 3 år som urmager, men blev træt af at skifte batterier til sidst. Han beskæftiger sig nu med ure på hobbyplan.
Tilmelding via mail til <!-- e --><a href="mailto:benny@frederiksberg.dk">benny@frederiksberg.dk</a><!-- e -->
-Husk at påføre navn, og telefonnummer.
Dernæst vil du modtage en mail med kontonummer til betaling af kr. 100.-til dækning af sandwich, kaffe/the, øl og vand i passende mængder samt rengøring af lokalet.
Efter betaling får du tilsendt den nøjagtige adresse.
Skulle de kr. 100.- ikke række til fri bar hele aftenen, vil det være muligt at købe øl og vand til rimelige priser
Tilmeldingsfrist 23/3-07.
Max 50 deltagere
/. Det skal tilføjes at jeg på ingen måde er urekspert eller noget i den retning. Har bare lyst til at møde en forhåbentlig masse flinke urinteresserede mennesker under hyggelige og lærerige former, og det virker som om jeg ikke er den eneste der har det sådan - heldigvis.
Har du spørgsmål, så ring på 2898 0540.
Mange hilsner
Benny Bundsgaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)