Svar: 88
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det skaber jo et problem i forhold til det faktum at Sinn kun forhandles i netshops efter hvad jeg kunne læse mig frem til!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
•
Svar: 453
Tråde: 36
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg må støtte op om John's kommentar. Undlad at købe over nettet, hvis du ikke er helt sikker på at uret er dig, når det sidder på dit håndled.
Jeg var ærlig talt forelsket i Omega's Planet Ocean, og synes da stadig at det er et super fedt ur. Jeg var rigtig tæt på at købe det over nettet. Jeg var dog heldigvis så "heldig" at jeg fik besøgt flere forskellige urhandlere og følt at uret var for stort og måske lidt for tungt også til mit håndled. Det sad bare ikke så flot, som jeg ville ønske at et ur til 20.000 kr. skulle.
Jeg endte med et 2½ mm lavere og 2 mm smallere Rolex Submariner, der dog var noget dyrere. En noget dyrere fornøjelse, men jeg forventer at dette ur kan følge mig i mange år, måske hele livet. Rolex er så konservativt, og det er hvad jeg var glad for, samt at det er simpelt uden for mange dikkedarer, som jeg forhåbentlig ikke vokser fra.
Derfor... du skal sikre dig at uret virkeligt er dig. Hvis du endelig har besluttet at det skal være over nettet, så forsøg at mød en venlig sjæl, der vil lade dig prøve hans Sinn ur, føle det i hånden, på håndleddet og nærstudere detaljerne i virkeligheden frem for på billeder.
Mvh. Martin
•