Svar: 453
Tråde: 36
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa
Jeg er i den situation, at jeg købte et Rolex Submariner privat i januar.
Oprindeligt aftale vi at han ville skaffe mig en ny 14060'er med papirer og boks.
Det lykkedes dog kun at skaffe et 14060'er med garanti-papir, beskyttelsesplastik og hang-tag med serienr.
Jeg sagde, at jeg gerne så at han forsøgte at skaffe en boks til det, da jeg synes det er lidt lækkert på en måde. Dog skulle vi begge af sted på ferie, så vi har ikke talt så meget sammen om det.
Jeg overvejer dog nu, hvor vi begge er hjemme fra ferie at kontakte ham og høre hvordan mulighederne for at han skaffer et box sæt er. Jeg gider dog ikke gøre en kæmpe sag ud af det, da jeg jo trods alt har fået et utroligt velgående ur, hvilket var mit største ønske.
I tilfælde af, at han måske ikke kan skaffe et box sæt, hvad er så sandsynligheden for at skaffe et box sæt i løssalg og til hvilken pris?
Mvh. Martin
•
[url]"http://cgi.ebay.de/Rolex-Box-Pastellgruen-fuer-Sportmodel-Daydate_W0QQitemZ250084973726QQihZ015QQcategoryZ55136QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem">http://cgi.ebay.de/Rolex-Box-Pastellgru ... dZViewItem[/url]
Og den er korrekt for en 14060M fra ca. 2005->Frem.
Mvh Morgan
•
Fy for den. Over 500 kr. for en sølle kasse
Ej, forventede lidt, at man sikkert skulle slippe noget i den stil.
Orker bare ikke at skulle til at rykke sælger for om han får skaffet en kasse.
Tak for linket Morgan.
Mvh. Martin
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hvis du er blevet lovet at den skal være med, skal den være med, hvis ikke er 500 kroner en rimelig pris hvis det er inklusiv Submariner hæftet.
MVH Peter
•
peter Skrev:Hej
Hvis du er blevet lovet at den skal være med, skal den være med, hvis ikke er 500 kroner en rimelig pris hvis det er inklusiv Submariner hæftet.
MVH Peter
Submariner hæftet?
Er det det lille læderhæfte hvor manual og lignende kan sidde i?
Mit ur stammer fra Hong Kong februar 2006. Uret har netop rundet 1 års dagen på garantibeviset, dog er uret ubrugt.
Jeg har hørt fra personen jeg købte uret af. Han er åbenbart på længere ferie, end jeg havde troet. Han er hjemme i slutningen af marts og har en boks, så det er da lækkert

Så håber jeg bare at der ikke har været nogen indbyrdes misforståelser, så jeg kommer til at betale lidt for boksen.
Det er meget sandsynligt at der ikke er hæfte med, vil jeg mene, men synes stadig at kassen er lækker at have.
Kan eventuelt være at jeg kan få et hæfte af min bedste ven. Eller det hæfte er måske først kommet med sammen med den nye boks? Hans sub er fra 2004.
Mvh. Martin
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg vil mene at hæfterne er identiske.
MVH Peter
•
Er det muligt at skaffe hæftet og Rolex manualen uden box?
Jeg har ingen manual eller hvad der nu ellers følger med sammen med Rolex 14060'eren. Regner med blot at få en box, har ikke aftalt andet.
Kunne godt tænke mig måske at sørge for at have det komplette tilbehør til uret.
Er det ikke eventuelt muligt at kontakte Rolex og sige, at man har overtaget et Rolex 14060 af en person, der har fået smidt disse ting ud og så eventuelt betale et beløb for dem, eller er de nådesløse angående dette?
Mvh. Martin
•
Svar: 299
Tråde: 9
Alt kan købes, prøv at kikke på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de">www.ebay.de</a><!-- w -->
Noget andet er, at det nok havde været billigere for dig at købe en komplet pakke (når du nu er så interesseret i alt tilbehøret).
MVH
Jacob
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
mhca Skrev:Er det ikke eventuelt muligt at kontakte Rolex og sige, at man har overtaget et Rolex 14060 af en person, der har fået smidt disse ting ud og så eventuelt betale et beløb for dem, eller er de nådesløse angående dette?
De er nådesløse...Desværre. Det letteste er helt klart at købe hele skidtet på ebay. Jeg tror en komplet pakke er billigst. Så kan du sælge det fra du ikke skal bruge.
/Mads
•
Svar: 82
Tråde: 23
Efter at have set EBAY, har jeg lige et spørgsmål !
Hvordan klarer i betalingen når det er i Euro, er det med cash i et brev
eller bankoverførsel ?? Det lyder dyrt

Eller findes der en enkelt løsning på det !
Bare lige inden jeg får bestilt noget og så har problemet
Jesper
•