hvad er almindelig rep tid.
#11
Rep. skal laves inden for en rimelig tid. Ifølge forbrugerstyrelsen er denne max. 4 uger fra tingen er indleveret til reparation.

Det kunne da være, at det fik urmagerne op af stolene og køre deres leverandøre mere på klingen. Nu bliver der talt om Klarlund, men ved også at andre urmagere har samme rep. tid.

Der hvor det måske ville rykke, er at få eksempelvis Klarlund til at lave rep. på Panerai, også selvom de ikke er købt hos dem. Det er de forpligtede til jf. den internationale garanti.

Så opfordring: "Hvem tør"????

Jeg kan ikke, har altid købt mine ure hos Klarlund, Hvelpelund eller andre urmagere og de har altid serviceret mine ure inden for et par uger.

Torben
Svar
#12
Mit ur er netop ankommet til TagHeuer i Jylland og skulle gerne lande hos Klarlund inden weekenden. Så det giver 6½uge
Svar
#13
Hej

Jeg må desværre give John ret det er alt for lang tid, Schweizerne rider ikke samme dag som de har sadlet, de mener bare at man kan tage et af sine andre ure på armen mens man har et til service, de tror at det er normalt at man har mange ure.

MVH Peter
Svar
#14
Endelig er uret tilbage på armen.
Umiddelbart virker det selvsysende noget bedre end får. Jeg har haft uret på en halv times tid indendørs og det lyser fint i mørke. Det kunne det så vidt jeg husker ikke før. Der skulle det under lampen og det selvlysende var slet ikke så kraftigt som nu.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)