Krans-skifte - Planet Ocean
Hej,

Hjælp søges.

Kan man skifte krans på en Planet Ocean fra den nuværende orange til en sort?

I så fald (som jeg regner med) - hvad koster en sort krans?

Og hvad tager en urmager for at skifte den (og lære mig at gøre det Icon_e_biggrin )

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Ring til Peter Halse på 7562 3633. Han ved om det kan lade sig gøre og kan sikkert også skaffe stumperne. Da urene er identiske kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne fikses. Så er det springende punkt bare om de er med kranseindlæg eller om hele kransen skal skiftes. Prisforskellen kan let blive 2.000 kr. Desværre er Omega svinedyre med deres reservedele Icon_cry

/Mads
Svar
Man kan skifte kransen, og det er en komplet drejekrans, man kan ikke skifte indlægget som man kan på rolex. Og det er som Mads skriver dyrt.

VH Tommy
Svar
Takker.

Men hvad er dyrt? Hvad koster en krans? Og hvad vil en urmager tage for det?

1-2-5k?

# GT

P.S. Og hvad koster læder og/eller gummiremmene?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Kransen til et alm. Seamaster pro koster vist 2.700-2.800 kr. Så nok i den dur. Selve skiftet tager ikke mange sekunder, så det er måske 100 kr.

Læderremme koster vist 1.700-1.800 kr. mens en PO gummi koster 2.200 kr. Jeps det hele er svine dyrt.... Icon_cry

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:...Jeps det hele er svine dyrt.... Icon_cry

Det er der en grund til. Ellers ville folk jo bare bygge deres eget ur op vha. billige reservedele og en villig urmager.
When you wear a JLC, no one doubts it’s real... When you wear a Rolex, everyone doubts it’s real.
Svar
Hvad er så prisen for en lænke til PO "007" modellen? Kan det passe at jeg har hørt en pris på ca. 7.000,- ?

Mvh.

Mads
Svar
Hej MSLJ

Ja lænken koster i den størrelses orden.... Har en ekstra her til PO 45,5 mm, 3500,- og den er din.... Icon_e_smile
MVH TK

Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
Svar
Hej TK,

Er det en ny lænke? I så fald er jeg interesseret.

Mvh.

Mads
Svar
Hej MSLJ

Den er sprit ny... stadig i emballage... Icon_e_smile
MVH TK

Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)