13-02-2007, 03:05 PM
Så lykkedes det enelig. Rolex har taget sig sammen og har givet deres hjemmeside et gevaldigt facelift - hvilket den også trængte til, når man ser på andre store producenter; IWC, Roger Dubuis mm. Set ud fra et marketings- og pr- syn, har Rolex, trods et image som konservativ urproducent, sammenlignet med andre producenter, været bagud på netop dette område.
Nu mangler vi blot, at de går væk fra deres kedelige produktkataloger, og giver os noget nyt indehold så som; historie, flotte æstetiske "situationsbilleder" og i det hele taget en grund til hvorfor, man skal vælge Rolex, når der nu er så meget andet lækkert at vælge imellem.
Nu mangler vi blot, at de går væk fra deres kedelige produktkataloger, og giver os noget nyt indehold så som; historie, flotte æstetiske "situationsbilleder" og i det hele taget en grund til hvorfor, man skal vælge Rolex, når der nu er så meget andet lækkert at vælge imellem.