Omega Seamaster
Hej!

Jeg har et Omega Seamaster Professional Chronometer.

Kan sådan et ur tåle at man har det på hvis man løber og cykler (rigtigt) meget?

Kan det skade urværket/ have indflydelse på præcisionen?

Mvh.

Peter Nielsen
Svar
Hej Peter

Tror næppe at du kan løbe eller cykle så meget at det går ud over dit Seamaster..... Det skulle da lige være hvis det var en vælte-peter du cykler på..... Icon_e_smile

Så fortsat god tur...
MVH TK

Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
Svar
Hej

Der kan være en lille smule gangvariation alt efter brug.

MVH Peter
Svar
Hvis du løber og cykler rigtig meget, så skulle du måske overveje at købe dig et pulsur.
Det vejer ingenting, sidder meget behageligt på armen, kan tåle at blive rystet.
Samtidigt har du jo muligheden for at optimere din træning.

Har selv et Polar pulsur og kan kun anbefale at du kigger på Polarurene hvis du vil overveje at få et pulsur.
Svar
Lund Skrev:Hvis du løber og cykler rigtig meget, så skulle du måske overveje at købe dig et pulsur.
Det vejer ingenting, sidder meget behageligt på armen, kan tåle at blive rystet.
Samtidigt har du jo muligheden for at optimere din træning.

Har selv et Polar pulsur og kan kun anbefale at du kigger på Polarurene hvis du vil overveje at få et pulsur.

Jeg ville heller aldrig dyrke motion med mit Submariner. Det skyldes ikke, at jeg ikke mener, at det kan tåle det, men jeg synes det er for tungt og ikke egnet til tidstagning.
Dyrker jeg motion så anvender jeg et Casio waveceptor ur med digitalt display forneden.
Det kan desuden også være rigtig lækkert med et Polar ur, som du foreslår, til mellemtiderne. Pulsmålingen anvendte jeg ikke altid (lånte min fars ur).

Mvh. Martin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)