JLC og AP
#1
Hej Alle

Breitling Chronomat Evolution benytter desværre ikke Inhouse i dette tilfælde. Guld er guld, om man kan forenes med at dette benyttes til et ur er en smagssag. Egentlig syntes jeg godt om designet, men samlignet med de nedenstående modeller kommer Breitling nok til kort efter min mening.

Der er godt med denne debat. Som nævnt tidligere har jeg selv været meget i tvivl, og efter at have åbnet øjnene og "ører" og have læst gode indlæg og kommentarer bliver det nok en af nedenstående:

- Jager-leCoultre Master Compressor Extreme World Chronograph
ref.176 84 70

- Jager-leCoultre Master Compressor Extreme World Chronograph Valentino Rossi

- Audemars Piquet Royal Oak Offshore Safari ref.26020ST.00.D001IN.01

Hvis jeg vælger at købe uret i danmark hvad skal urene så koste med en realistisk rabat.
Selv plejer jeg at få 20% på Rolex men hvordan forholder det sig med JLC og AP.... er Ole Mathiesen og Hvelplund sultne nok eller er modellerne for populære og ikke til at hente rabat på?

Listeprisen for JLC er vist kr. 76000 - AP ? - JLC Valentino Rossi ?

Hvis man kan kombinere forskellige metaller og designet er maskulin og yderligere gør brug af Inhouse værk, kan det næsten ikke andet blive det ultimative ur dog med forbehold for historie og brand mm..

PS. Hagrid syntes at dine argumenter for JLC er gode og der er efter min mening mere potientale i et ur fra JLC end mange andre gode ure.

Hilsen John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: