Røveri mod Woollhead
Først vil jeg sige - forummet skal ikke bruges til at argumentere for om det er i orden at skyde - eller ikke......!!!!

Det er IKKE i orden at bruge skydevåben - den ene eller anden.

Også selv om vi alle kan lide Michael og kan have forståelse for de ting han har været udsat for de sidste år !!

Men DET ER ALDRIG I ORDEN AT GRIBE TIL VÅBEN også selvom man kan have forståeelse for situationen..

Stakkels Michael under alle omstændigheder.

Med venlig hilsen
Vintageure.dk

Jan Kirk
Kære Jan.
Jeg er helt enig med dig, men jeg synes det er problematisk, at forummets medlemmer ikke må diskutere det i hvert fald i en begrænset periode.

Jens-Kristian
Men forummet bør ikke handle om det er i orden at skyde på hinanden.

Men som tidligere skrevet - forfærdelig historie.

Men venlig hilsen
Vintageure.dk

Jan Kirk
Til Jan & Morgan

Det er jeres forum og dermed suverænt jer der bestemmer hvilke indlæg der må være på jeres forum.

Det jeg og andre skribenter prøver at udtrykke er jo bare vores medfølelse med en flink fyr som Michael, som gang på gang bliver udsat for disse urimeligheder.

Om man så synes det er iorden at forsvare sig med skydevåben, det er vel op til den enkelte skribent. Dog er loven (Desværre) 100% klar på dette område.

Men synd for de stakkels ur-forretninger. Icon_cry

Mvh
Pilot
Mere præcist og enkelt kan det ikke udtrykkes Pilot.... Icon_redface
MVH TK

Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
Som sagt:
Sørgeligt det der er sket...

Håber det løser sig for alle involverede!!
Jeg har min egen holdning til skydevåbens preventive effekt, men jeg er helt enig med Jan og Morgan i, at det ikke er værd at bruge en masse plads på. Til gængældd er der en anden ting, der har undret mig længe.

Nogle ur og juvelerforretninger har sluse eller lås på døren, inklusiv Woolhead. Andre kan du stadig gå direkte ind i. Jeg spurgte på for ikke så lange siden en af dem uden lås, om de ikke var lidt uforsigtige, men de havde aldrig haft problemer. Hvorfor er det altid de samme, det går ud over? Jeg vil af gode grunde ikke komme med eksempler, men det er ikke værdien af varene. Hvad er det, der tiltrækker/afskrækker røverne?

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Hvorfor tror du ikke det er værdien af varene de går efter, Lars...??
De varer vi har i butikkerne som en naturlig ting her i landet, skriger de jo netop efter i østeuropa(polen), så der har de stor værdi....
MVH TK

Undskyld... hvad er klokken??
Den er ny...!!!
Hej TK,

Som sagt, så vil jeg nødigt give eksempler, men min umiddelbare vurdering er, at der er forretninger med åbne døre, der ligger inde med et lige så værdifuldt varelager som f.eks. Woolhead. Den eneste forskel jeg kan se er, at Woolhead handler med brugte ure. På den anden side er der også urhandlere med nye ure, der har haft besøg af røvere.

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Kære Jan og Morgan.
Det eneste middel mod uvidenhed og afstumpethed i et demokratisk samfund er argumenter. Ikke censur!

Jens-Kristian

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)